• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xJess schreef:
    (...)

    Lauren of Matt?

    Ik neem trouwens aan dat het feest pas later s avonds is? ^^


    Matt dan? Want volgens mij hadden we niks tussen Lauren en Nore.

    Mensen zijn ook vrij om hun te joinen wat mij betreft ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Matt dan? Want volgens mij hadden we niks tussen Lauren en Nore.

    Mensen zijn ook vrij om hun te joinen wat mij betreft ^^


    Primaa :')

    Ik post zelf pas morgen tho

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 19:17 ]

    Maji schreef:
    Wie voor asshole Jax?


    Skylar? (:
    :Y)


    I have seen my own sun darkened

    xJess schreef:
    (...)

    Primaa :')

    Ik post zelf pas morgen tho


    Geen probleem ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iemand die Ethan wil betrekken in een post?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ziegler schreef:
    (...)

    Memphis? c:


    Memphis niet goed genoeg voor Jax? Haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Suggesties Oliver:
    • Elisabeth Miller • Heb jij een idee?
    • Eleanore Rutherford • Ergens zit de rivaliteit van de twee huizen hen in de weg, maar hij ziet ook hoeveel moeite ze ermee heeft om door een deel van de jongens op de campus meer als object gezien te worden dan als mens. Hij biedt haar dan ook graag een luisterend oor, zeker ook omdat ze qua werkethiek eerder een hardwerkende Aries is dan een verwende Gemini. Zij is een van de enigen uit een ander huis die hem Ollie mag noemen zonder dat hij boos wordt.
    • Nena Grant • Oliver blijft graag ver uit de buurt van Nena. Hij blijft sowieso het liefst uit de buurt van psychologen en psychiaters. Dit samen met het feit dat ze overkomt als een verwend nest zorgt ervoor dat hij ver bij haar uit de buurt blijft.
    • Nimeesha Luzac • Ze kennen elkaar van de LGBT club. Hier hebben ze van tijd tot tijd een drankje met elkaar, of zingen karaoke, maar echt veel dieper gaan de twee niet.
    • Lauren Conley • Door het overlap in hun studies heeft Oliver Lauren wel eens geholpen met vakken die ze lastiger vond, maar heel veel dieper gaan de twee niet.
    • Audrey Álvarez • Oliver heeft er een handje van om dit meisje onder de tafel te drinken. Nu is dat meestal gewoon om te zorgen dat ze haar mond houd, want haar arrogantie en luidruchtigheid kan hij echt niet uitstaan en hij zal dus ook nooit nuchter in de buurt van haar komen.

    • Memphis Kowalski • Oliver weet dat hij eigenlijk bij Memphis uit de buurt moet blijven, en doet er nuchter echt wel zijn best voor, maar zodra de drank vloeit wordt dit wel erg moeilijk. De enige manier voor Oliver om niet met Memphis in bed, of een kast, of de bosjes, of een andere enigszins priveplek te eindigen, is om al met een ander aan te pappen voor Memphis op het toneel verschijnt. Eigenlijk moet Oliver helemaal niets hebben van jongens als Memphis, maar een aantal shotjes verder kan hij hem nooit weerstaan, en Memphis hem ook niet, en daar ligt het hele probleem.
    • Salvador Castillo • Als er 2 mensen 100% tegenover elkaar staan, dan zijn het wel Salvador en Oliver. Salvador is een manipulatieve rijkeluisjongen, terwijl Oliver een zorgzame boerenzoon is. Het feit dat Salvador alles is wat Oliver verafschuwd, zorgt er wel voor dat het Oliver steeds verder sterkt in zijn drang om Aries groter, beter, en sterker te maken dan Scorpio.
    • Matthew Puccio • Oliver en Matthew hebben een keer een one-night-stand gehad. Oliver voelt zich toch wel gebruikt, ondanks dat het duidelijk was dat het maar een eenmalig iets was, puur omdat Matthew het met de grootste stelligheid ontkent. Oliver krijgt het gevoel of Matthew hem terug de kast in duwt hiermee, en hem alleen heeft gebruikt om zichzelf uit te testen, en dat valt Oliver echt niet goed.
    • Alex Rivers • Alex en Oliver hebben vaker dan eens conflicten door Alex' gedrag tegenover dames. Als hij te ver gaat, of een nee niet respecteert, heeft Oliver vaker dan eens hem een aantal klappen verkocht, en Oliver heeft er in de loop der tijd ook best wat geincasseerd van Alex.
    • Fin Bradley • Fin is de belichaming van wat Oliver niet kan uitstaan aan rijke mensen. Alleen al het idee dat hij niet eens de kans wilde aanpakken om te gaan studeren omdat hij liever met het geld van pappie en mammie de wereld rond wilde reizen, is genoeg om hem niet te mogen. Ook het feit dat Fin geen dag van zijn leven nog heeft hoeven werken voor een luxe leventje en dit liever ook niet zou doen, of in elk geval zo ziet Oliver het, zorgt ervoor dat Oliver hem een verwende over het paard getilde ondankbare zak vind, of hij dit nu is of niet.

    • Démira Laine • Heb jij een idee?
    • Freya Marshall • Oliver helpt Freya, net als zijn andere huisgenoten, waar nodig, maar voor haar bestaat dat vaak wel uit hulp met een aantal vakken die ze lastig vindt. Hij is zelf niet de grootste bolleboos, maar probeert haar wel zo goed mogelijk te helpen, want wat is een leider als hij de rest van z'n team niet helpt het beste uit zichzelf te halen?
    • Skylar Cartwright • Skye is degene die ervoor zorgt dat Oliver naar andere feestje gaat dan die van Aries. Ze hebben dan een drankje, en als Oliver niet met een jongen mee naar huis gaat, is hij meestal degene die haar naar huis draagt, en anders regelt hij daar wel iemand voor, gezien het meisje vaak al heel snel over haar limiet heen zit.
    • Ethan Burke • Oliver heeft weinig problemen met Ethan's wiet gebruik, zolang hij het uit de buurt houd van zijn hond. Toch vind hij het minder fijn als Ethan weer eens de arrogante klootzak uithangt. Hi heeft hem dan ook wel vaker dan eens een tik tegen zijn achterhoofd gegeven om hem uit die rol te halen. Hij ziet veel liever de nieuwsgierige intelligente enigszins duistere jongen die eronder zit.
    • Jax Steele • Ollie en Jax hebben vaak meningsverschillen, vooral over kleine dingen. Dit is vooral omdat Oliver de leider van Aries is en Jax niet goed kan omgaan met autoriteit. Toch zijn het nooit grote zaken waar de twee over ruziën. Toch lost alcohol veel op, en zorgen de twee altijd dat ze weer veilig thuiskomen als ze te diep in het glaasje hebben gekeken.


    Bowties were never Cooler

    Ik verander Axel naar Alex! (sorry for the Axel fans)


    - thank you for existing -

    Ziegler schreef:
    (...)

    Memphis niet goed genoeg voor Jax? Haha


    Oepsie, ik zie dit nu pas.
    Die twee moeten sowieso meeten op het feest.


    Iemand voor Audrey of Fin?

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 21:00 ]

    Maji schreef:
    (...)

    Oepsie, ik zie dit nu pas.
    Die twee moeten sowieso meeten op het feest.


    Hahaha is goed hoor!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alex is nu compleet af! De rol staat op 1.5 (moest alleen nog history en familie toevoegen.

    er staan wel fun facts bij z'n extra's though hehe.


    - thank you for existing -

    Laat me even weten wie ik vergeet!
    Als ik iets moet aanpassen hoor ik het ook graag (:

    Voor Skylar staan er twee, want je had op 2 dingen gereageerd :') @nikita
    Nore      U know I can't let you go, right?
    Nore en Alex hebben heel lang een relatie gehad. Die relatie is helaas geëindigd net voor ze beide naar een universiteit zouden gaan. Alex kon het niet hebben dat zij zonder hem ergens heen zou gaan, waardoor hij naar dezelfde is gegaan. Dit was zodat hij haar in de gaten kon houden, his psycho ass.
    Audrey      Sweetheart, shut your mouth before I make you.
    Audrey en Alex hebben ongeveer een half jaar een relatie gehad en dat verliep goed, tot Alex zijn jaloezie niet meer in bedwang kon houden. Ze zijn bruut uit elkaar gegaan, maar blijven weer naar elkaar terug komen. Echter gaan ze niet terug in een relatie, maar het geflirt blijft altijd aanwezig. Hij kan er ook niet tegen als ze tegen hem praat, want hij wilt haar het liefst gewoon tegen de muur drukken en uit elkaar trekken. < oeps.
    Lauren      I'll kill him if he lays a hand on her.
    Alex heeft een massive hidden crush op Lauren en dat probeert hij heftig te verbergen. Hij heeft geen behoefte meer aan meiden drama, waardoor hij er voor heeft gekozen om afstand te nemen. Hij wordt echter wel gek als hij iemand met haar ziet flirten.
    Jax      Bro, I love you. - I mean, I'm not gay or anything, but I love you.
    Jax is echt Alex zijn zielverwant. De kans is groot dat als er iets met Jax zou gebeuren, dat Alex compleet in stort. Gelukkig denkt hij daar niet aan, maar alleen aan de feesten en geweldige tijden die hij heeft met Jax. He's his best bitch.
    Oliver      You know I'll punch you, right here.
    Alex heeft het niet zo op Oliver en Oliver heeft het ook niet zo op Alex. De twee zijn al vaak genoeg met elkaar op de vuist geweest en het resultaat is nooit echt een mooi gezicht.
    Memphis      Go stretch someone's toe, bye.
    Het is niet dat Alex Memphis haat... het is maar dat hij hem gewoon niet kan uitstaan. Het feit dat Memphis flirt met alles wat los en vast zit ergert Alex mateloos. Wat het nog erger maakt is dat Memphis zelfs zonder pardon flirt met Alex, dat trekt hij niet.
    Skylar      I'm picking you up, this boy needs some food.
    Alex stuurt Skylar eigenlijk wel om de avond een berichtje met het feit dat hij in de auto stapt om haar op te halen en vervolgens ergens eten te halen. Hij eet gewoon graag... en dat doet hij het liefst met Skylar.
    OF
          This bitch is allways crying over everyting..
    Alex kan Skye absoluut niet uitstaan. Het enige wat zij kan is zeiken over hoe hij met vrouwen omgaat... en dat terwijl ze zelf ooit een crush op hem heeft gehad. Alex vindt haar een hypocriet wicht en dat laat hij haar graag weten.
    Nena      Do you see her? that's Nena. She'll kill you if you don't fuck off..
    Het komt er op neer dat Nena eigenlijk het zusje is van Alex, maar dan niet biologisch bewezen... Ze betekend heel erg veel voor hem en hij zou iedereen breken die haar pijn doet. Dat zou Nena namelijk ook doen voor hem.
    Démi      Come on cupcake... write about pizza...
    Alex mag Démi heel graag, wat een wonder is, want hij mag niet heel snel mensen. Démi is echter een dame waar hij tegen op kijkt. Ze is net als hij heel enthousiast en gefocust op school. Ze doet journalistiek, wat hij erg leuk vindt, maar hij baalt wel dat ze nooit wilt schrijven over leuke dingen, zoals pizza, goeie billen en over Alex zelf natuurlijk.






    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 22:06 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Laat me even weten wie ik vergeet!
    Als ik iets moet aanpassen hoor ik het ook graag (:

    Voor Skylar staan er twee, want je had op 2 dingen gereageerd :') @nikita
    Nore      U know I can't let you go, right?
    Nore en Alex hebben heel lang een relatie gehad. Die relatie is helaas geëindigd net voor ze beide naar een universiteit zouden gaan. Alex kon het niet hebben dat zij zonder hem ergens heen zou gaan, waardoor hij naar dezelfde is gegaan. Dit was zodat hij haar in de gaten kon houden, his psycho ass.
    Audrey      Sweetheart, shut your mouth before I make you.
    Audrey en Alex hebben ongeveer een half jaar een relatie gehad en dat verliep goed, tot Alex zijn jaloezie niet meer in bedwang kon houden. Ze zijn bruut uit elkaar gegaan, maar blijven weer naar elkaar terug komen. Echter gaan ze niet terug in een relatie, maar het geflirt blijft altijd aanwezig. Hij kan er ook niet tegen als ze tegen hem praat, want hij wilt haar het liefst gewoon tegen de muur drukken en uit elkaar trekken. < oeps.
    Lauren      I'll kill him if he lays a hand on her.
    Alex heeft een massive hidden crush op Lauren en dat probeert hij heftig te verbergen. Hij heeft geen behoefte meer aan meiden drama, waardoor hij er voor heeft gekozen om afstand te nemen. Hij wordt echter wel gek als hij iemand met haar ziet flirten.
    Jax      Bro, I love you. - I mean, I'm not gay or anything, but I love you.
    Jax is echt Alex zijn zielverwant. De kans is groot dat als er iets met Jax zou gebeuren, dat Alex compleet in stort. Gelukkig denkt hij daar niet aan, maar alleen aan de feesten en geweldige tijden die hij heeft met Jax. He's his best bitch.
    Oliver      You know I'll punch you, right here.
    Alex heeft het niet zo op Oliver en Oliver heeft het ook niet zo op Alex. De twee zijn al vaak genoeg met elkaar op de vuist geweest en het resultaat is nooit echt een mooi gezicht.
    Memphis      Go stretch someone's toe, bye.
    Het is niet dat Alex Memphis haat... het is maar dat hij hem gewoon niet kan uitstaan. Het feit dat Memphis flirt met alles wat los en vast zit ergert Alex mateloos. Wat het nog erger maakt is dat Memphis zelfs zonder pardon flirt met Alex, dat trekt hij niet.
    Skylar      I'm picking you up, this boy needs some food.
    Alex stuurt Skylar eigenlijk wel om de avond een berichtje met het feit dat hij in de auto stapt om haar op te halen en vervolgens ergens eten te halen. Hij eet gewoon graag... en dat doet hij het liefst met Skylar.
    OF
          This bitch is allways crying over everyting..
    Alex kan Skye absoluut niet uitstaan. Het enige wat zij kan is zeiken over hoe hij met vrouwen omgaat... en dat terwijl ze zelf ooit een crush op hem heeft gehad. Alex vindt haar een hypocriet wicht en dat laat hij haar graag weten.
    Nena      Do you see her? that's Nena. She'll kill you if you don't fuck off..
    Het komt er op neer dat Nena eigenlijk het zusje is van Alex, maar dan niet biologisch bewezen... Ze betekend heel erg veel voor hem en hij zou iedereen breken die haar pijn doet. Dat zou Nena namelijk ook doen voor hem.
    Démi      Come on cupcake... write about pizza...
    Alex mag Démi heel graag, wat een wonder is, want hij mag niet heel snel mensen. Démi is echter een dame waar hij tegen op kijkt. Ze is net als hij heel enthousiast en gefocust op school. Ze doet journalistiek, wat hij erg leuk vindt, maar hij baalt wel dat ze nooit wilt schrijven over leuke dingen, zoals pizza, goeie billen en over Alex zelf natuurlijk.









    Ik mis Fin ):
    Of lees ik simpelweg over hem heen?

    We hebben nog niks voor onze twee perso's. ^^ Also, pls somebody betrek Elsa in een post ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.