Wervelwind schreef:
Eeeeen daar gaat de motivatie voor mijn verhaal, of ja nu niet de motivatie maar ik heb het gevoel alsof ik het begin een beetje verkeerd heb aangepakt; Ach ik zal dat wel goedmaken met de rest zeker?
IDK de andere verhalen die ik lees zijn echt gewoon zo goed, ik ben best wel trots op de kwaliteit die Quizlet de laatste tijd te bieden heeft! Tegenover vroeger is er echt een groot verschil op te merken. :'D
Dat eerste vind ik stiekem altijd wel jammer aan de manier waarop Quizlet (en andere verhalensites) werken. Het is altijd lastig om terug te gaan en het begin te herschrijven als het al online staat
![D: D:](/images/smilies/angry.gif)
Als je vindt dat je iets wilt veranderen aan het begin, raad ik je alsnog aan dat gewoon te doen, haha. Ik vind het zelf ook niet fijn om een al geüpload hoofdstuk aan te passen, maar uit ervaring weet ik dat dat wel beter is dan dat je later door zo'n makkelijk op te lossen ding weer vast komt te zitten
![:( :(](/images/smilies/upset.gif)
. Vooral bij SOTY, neem ik aan, want uiteindelijk telt de versie van eind november denk ik het meest mee dan de versie die je nu hebt :')
(En van dat laatste heb ik ook het gevoel dat dat van de kwaliteit komt omdat dezelfde mensen nu ouder en ervarener zijn geworden, haha
![(lol) (lol)](/images/smilies/lol.gif)
. Ik denk dat ik niet de enige ben die wat oude verhalen verstopt onder inactivatie
![:X :X](/images/smilies/noword.gif)
)
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.