• HOI!

    Ik ben heel blij, want... (okay, de titel verklapt het al) ik heb net voor aanstaande zaterdag kaartjes voor de Lion King (musical) besteld!

    Hij draait in het Circustheater in Scheveningen, wat echt ideaal is, want ik woon op kamers in Den Haag. Toen ik een jaar of zeven was, draaide de musical daar ook en ben ik er twee keer heen geweest met mijn moeder en broer. Inmiddels draait hij alweer een tijd en ik wilde er super graag heen. Op Facebook kwam een advertentie voorbij dat er aankomende dagen extra korting is, dus toen heb ik even gekeken met het idee dat ik misschien wel in mijn eentje zou gaan. In een optimistische stemming vroeg ik aan mijn moeder en broer wat ze zaterdagavond doen. Blijkt dat zij, net als ik, niets gepland hadden staan én dat ze er ook graag naartoe wilden. Dus ik heb meteen drie kaartjes gekocht en voel me heel volwassen en stoer nu. (krul)

    Hebben jullie ook zoiets leuks meegemaakt vandaag? (Of afgelopen dagen in het algemeen?!) (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    HOEVEEL KORTING

    Ik wil ook omg


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh mijn fucvUDCIK, ik ben zo jaloers (cat) Dat is echt heel leuk. Veel plezier!


    Caution first, always.

    Daar ben ik eind vorig jaar heen geweest, was zo leuk! Heel veel plezier! 😊


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Varekai schreef:
    HOEVEEL KORTING

    Ik wil ook omg


    30% voor de komende dagen! Ik zou zeker gaan als je de kans hebt. Misschien kunnen we meeten als je ook zaterdag gaat, haha. (:

    Ik heb ze bij Eventim gekocht, maar Stage Entertainment verkoopt ze ook.

    --

    Edit: Dank jullie wel! Ik ben zo benieuwd.(A)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 22:09 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Omg ik had kijken hé ik ben vorig jaar september geweest en het was ZO fantastisch


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat leuk!! Heel veel plezier alvast! ^^

    Klinkt superleuk! Veel plezier!

    Ik zou ook graag veel meer musicals doen! Maar alleen gaan, vind ik maar niets omdat zoiets nooit in de buurt is. Dus zo laat heb ik meestal geen openbaar vervoer naar huis en alleen met de auto zover rijden, vind ik zonde. Want dan moet je file bijrekenen, parkeergeld, lange wachtrijen om 's avonds weer te vertrekken. Blegh. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Suuuupertof! Ik zou wel willen, maar ik moet mijn geld overhouden want ik wil weer naar Elizabeth in Concert hihi


    Deep inside, I've never felt alive

    Bedankt allemaal!

    @ Erica
    Ik begrijp dat het daarom lastig is om zoiets te doen. Jammer dat het zo ingewikkeld zou zijn voor jou. ):

    @ Sofie
    Dat is ook iets heel leuks om geld voor apart te zetten. ^^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Awesome! Enjoy!
    ik heb hem met mij broer gezien, hij is zeker leuk (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lion king heb ik gezien! Was zo vet!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat is zo cool, gosh. Heel veel plezier alvast! :9~

    Ik was bijna vorige week naar de Lion King geweest in Hamburg, waar het in een soort gigantische tent speelt en je er met de boot heen gebracht kunt worden, blijkbaar, maar dat ging uiteindelijk niet door omdat mijn vader de kaartjes toch wat te prijzig vond. Wat ik heel goed kan begrijpen, want ze kosten ook enorm veel geld, maar het was het wel een beetje ironisch dat hij de dag daarop een hoed kocht die even duur was als vier kaartjes zouden zijn geweest. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Veel plezier! Ik heb hem vorige zomer ook gezien, geweldige show ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dank jullie wel allemaal! Door jullie enthousiaste reacties heb ik er nog meer zin in. (:

    @ Inge
    Neee, wat jammer. Vooral het aspect van er met een bootje naartoe gaan klinkt super leuk. Hopelijk kunnen jullie nog een keer op kosten van je vader in Nederland gaan, haha.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Hij is echt heel leuk! Wij zijn er een poosje geleden met de hele family naar toe gegaan en het was ect genieten.

    Ik heb gister 2 kaartjes voor Harry Styles in de ziggo Dome gekocht. Ik had ze niet bij de officiële verkoop gekocht omdat dat echt ene jaar geleden ofzo was en toen had ik geen idee waar ik zou zijn. Maar nu woon ik in Amsterdam en kon ik goede kaartjes krijgen. Er is wel een kleine kans dat ik die dag stage moet lopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one