• Hallo Leute.
    Zijn er hier nog mensen die Minecraften?
    Share your buildings, creations and whatever the hell you made. :Y)
    Goed voor mijn inspiratie aangezien ik weer wat actiever op Minecraft wil zijn. :'D


    Ik heb een eigen server, als het goed is werkt die gewoon prima. Wil je joinen, let me know, dan stuur ik je een PB!
    Ask and I'll put it online.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 22:06 ]


    Skin die ik atm heb. Lekker duidelijke foto ook. (cat)

    Ik had over t laatst geprobeerd om een ravijn te zoeken om dan in de rotsten een enorm paleis te maken, maar dat is een beetje mislukt. Ik vind het wel alsnog een leuk idee, maar 't is moeilijker dan verwacht. :p


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Ik had over t laatst geprobeerd om een ravijn te zoeken om dan in de rotsten een enorm paleis te maken, maar dat is een beetje mislukt. Ik vind het wel alsnog een leuk idee, maar 't is moeilijker dan verwacht. :p

    Zoiets wil ik ook nog een keer proberen. Maar inderdaad, het is lastiger dan het lijkt helaas. Zeker als je non-cheatmode doet en alle voorwerpen zelf maakt.

    lol

    Dit zijn mijn fotootjes van mijn beste wereld.
    Eerst begonnen met een huisje in de jungle:



    Daaronder was een enorme mineshaft en daarmee heb ik een vrij lang treinspoor aangelegd naar een village:



    En de blacksmith was niet thuis, dus ik heb zijn huis maar ingepikt en omgebouwd. Ik heb er zelfs een bunker in de kelder gemaakt voor het geval er ooit eens oorlog is. (:'D)
    Die inham is dus een gemeime deur:
    http://img266.imageshack.us/img266/189/9bw2.png
    http://img571.imageshack.us/img571/5885/jme5.png

    Dit is mijn skin:



    En dit zijn nog andere bouwwerkjes van mij op andere werelden:
    http://img198.imageshack.us/img198/7159/e54m.png
    http://img545.imageshack.us/img545/5651/v97z.png

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 16:04 ]


    Let the Night embrace you

    Die op één na laatste is echt mooi! Ik wil altijd nog een keer een giga-kasteel bouwen met allerlei kamers enzo.
    Maar ik wil dat eigenlijk nooit alleen doen, het is dan altijd zo stil om je heen. :'D

    ^ Haha, ik heb er ondertussen al zo'n stuk of vier gebouwd, maar die vanop mijn screenshot is de grootste. Je wilt niet weten hoe vol die kelder met mobs zit. (heel het kasteel eigenlijk), dus ik snap niet wat je bedoeld met stil. :3


    Let the Night embrace you

    Weet iemand hier toevallig waar je het (gratis) kan downloaden? Ik had een keer een demoversie geprobeerd, en ik vond het wel leuk :')
    Dan heb ik wel raad nodig, ik was twee keer verdronken, drie keer opgegeten omdat ik maar geen bijl kon vinden :W


    Nypmh > Yaspis

    ^ Downloaden kan je sowieso op de echte site zonder te kopen. Ik dacht dat je dan zo wel gratis op servers kon spelen, maar als je het échte spel wilt spelen, moet je sowieso betalen.
    Tenzij Minecraft Alpha, die kan je heel makkelijk gratis downloaden.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 16:18 ]


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    ^ Haha, ik heb er ondertussen al zo'n stuk of vier gebouwd, maar die vanop mijn screenshot is de grootste. Je wilt niet weten hoe vol die kelder met mobs zit. (heel het kasteel eigenlijk), dus ik snap niet wat je bedoeld met stil. :3

    Haha ja daar heb je een punt. :'D
    Welke Game Mode speel jij vaak dan?

    Wordt maar jaloers. Dit heb ik grotendeels zelf gemaakt, met wat hulp van anderen. Gamemode 1, maar goed. Zal zo eens kijken of ik nog wat Gamemode 0 dingen heb.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 16:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha ja daar heb je een punt. :'D
    Welke Game Mode speel jij vaak dan?

    Meestal gewoon normal. jij?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 16:26 ]


    Let the Night embrace you

    Father schreef:
    Wordt maar jaloers. Dit heb ik grotendeels zelf gemaakt, met wat hulp van anderen. Gamemode 1, maar goed. Zal zo eens kijken of ik nog wat Gamemode 0 dingen heb.


    wauw D:
    Welke texture heb je?

    Sagitta schreef:
    (...)
    Meestal gewoon normal. jij?

    Yep same, hoewel ik nu wel geneigd ben om creative te doen... hmm :'D

    Blargh, de save met mijn nog awesomere kasteel is weg D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.