• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Hahahaha, die Facebookpost en dit chocolade-uitdeel gevoel hebben op zich niks met elkaar te maken. Ik heb gewoon een obsessieve chocoladedag.


    Snap ik. Maar ik zag nu je reactie en dat herinnerde me eraan dat ik je nog erop antwoorden wilde x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, ik wil gewoon de hele dag kunnen gamen ofzo, maar ik moet nu eerst drie uur werken en dan de rest van de dag werken aan en stressen voor dat verslag :C


    Stenenlikker

    Nee, waarom zou je om deze tijd nog rekening hkuden met een ander die nog slaapt?

    Aicantar schreef:
    Nee, waarom zou je om deze tijd nog rekening hkuden met een ander die nog slaapt?

    Omdat het geen slaaptijd meer is, dus niet meer dan logisch :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    Omdat het geen slaaptijd meer is, dus niet meer dan logisch :W

    Inderdaad (joehoe)
    Zou ik eens moeten proberen als mijn zusje overdag slaapt (cat)

    Rip zebravinkje :c

    Wat een gedoe om die treinkaartjes uit te kunnen printen zeg. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmmm, zou ik wel of niet meegaan met het 'kamp' van de eerstejaars van mijn studie? Of kan ik beter gewoon een van de twee dagen meegaan? Ga ik dat nog aankunnen na nog twee weken tentamens en deadlines, terwijl ik eigenlijk nu al wel zo'n beetje aan wat meer rust toe ben?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    waarom kan ik mijn wenkbrauwharen er zo makkelijk uittrekken
    oh well wenkbrauwhaar is zo 2015, gonna go jenna marbles style


    i put the fun in funeral

    That plottwist still has me confused af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vraag mij af of ze mijn arm moet scheren als ze die tattoo er op gaat zetten ;'D
    Iemand die dat weet? Haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    Ik vraag mij af of ze mijn arm moet scheren als ze die tattoo er op gaat zetten ;'D
    Iemand die dat weet? Haha.

    volgens mij doen ze dat wel ja


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    volgens mij doen ze dat wel ja


    Haha, dat klinkt zo grappig :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Haha, dat klinkt zo grappig :W

    Klopt, hahaha, maar als dat zorgt voor een mooier resultaat, waarom ook niet? ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Klopt, hahaha, maar als dat zorgt voor een mooier resultaat, waarom ook niet? ^^


    Nee precies. Er zit precies op die plek waar de tekst komt, haar, hahah. Vind het niet erg hoor. Ik ben van mening dat er op armen, benen, gezicht en al die andere plekken behalve je hoofdhaar, nergens haar moet zitten ;'D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 12:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.