• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Okay, misschien heb ik toch iets te licht gedacht over het vinden van een andere kamer. Wie wil mij nou als een huisgenoot? Lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Okay, misschien heb ik toch iets te licht gedacht over het vinden van een andere kamer. Wie wil mij nou als een huisgenoot? Lol.


    Heb je niet een fb pagina voor kamers in Utrecht?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Heb je niet een fb pagina voor kamers in Utrecht?

    Yap en ik zit al bij alle pagina's haha. En bij SSH. En bij Kamernet. Het is gewoon lastig omdat iedereen in Utrecht op kamers wil.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik moet eigenlijk gaan leren maar in plaats daarvan ben ik weer hier te vinden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dysphoria schreef:
    Hoe je een subtiele hint geeft op de Glenn manier:

    Glenn: Oh, ik mag van mijn ouders in Antwerpen blijven van vrijdag op zaterdag. Ik kan dus een heel weekend weg gaan.
    Persoon B: Dat is toch goed?
    Glenn: Ja, ik kan een heel weekend iets gaan, dus mij hoor je niet klagen.
    Persoon B: Hehe
    Glenn: HINT HINT

    En dan gooi je jouw mobiel door het raam en zweer je dat je nooit nog aan sociaal contact zult doen.
    Mijn subtiliteit heeft nu wel een heel nieuw level bereikt, jongens toch.

    Update: Volgens mij snapt hij nog steeds niet dat ik dus van vrijdag tot zondag bij hem kan zijn. Mannen!


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Update: Volgens mij snapt hij nog steeds niet dat ik dus van vrijdag tot zondag bij hem kan zijn. Mannen!


    Lol, ik zou hem gewoon sturen; "Ik heb dus het hele weekend tijd voor jou ^^"

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 20:48 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Kan niet wachten tot ik 18 ben. Nog iets minder dan een maand. En dan zo snel mogelijk naalden in m'n lichaam. En drank.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    Kan niet wachten tot ik 18 ben. Nog iets minder dan een maand. En dan zo snel mogelijk naalden in m'n lichaam. En drank.


    ik hoop dat je inkt bedoelt en geen heroïne lol


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    ik hoop dat je inkt bedoelt en geen heroïne lol


    hahaha, zo klinkt het inderdaad wel een beetje maar ik bedoel tatoeages en piercings gelukkig.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Sempre schreef:
    (...)

    Lol, ik zou hem gewoon sturen; "Ik heb dus het hele weekend tijd voor jou ^^"

    Dat heb ik uiteindelijk dus gedaan, haha. Ik vond mijn subtiele hint nog zo mooi.


    Take me to wonderland

    Ik ben d'r helemaal klaar mee, fuck deze bingo. Ik wil naar huis.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 21:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil terug naar Ierland...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Was er maar een manier dat ik mezelf kon vergeven.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn neefje is echt een schatje, maar nu heb ik echt medelijden met hem D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Gewonnen met Levensweg. Feel the poweerrrrr.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.