• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    THE REVELATIONS! D:


    What would Emma do?

    Ik haat mijn dorp. Haat. Haat. Er zijn al mensen vuurwerk aan het afsteken. Rot ooooop.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ughslublugh. Feels tho. D:


    The truth is out there.

    Altijd leuk hoe één klein briefje mijn moeder zo gelukkig kan maken...

    // En ik voel me weer eens down, misschien dat mijn muzieklijst bijwerken helpt?


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ben echt ongewild.
    Like, letterlijk. Vrienden waarvan ik juist het gevoel had dat ze me echt mochten verlieten net ineens tegelijk onze groepsapp. De enige overblijver vertelde dat ze klaar met mij in de vriendengroep waren, maar dat ik me niks van hun mening aan moest trekken. Hoe kan ik me hier niks van aantrekken? Ik voel me echt alleen en waardeloos en heel naar, bah. :/

    Ben je nu aan 't slaapjes doen, dreutel? Anders zing ik je wel in slaap (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Frey_ schreef:
    Ik ben echt ongewild.
    Like, letterlijk. Vrienden waarvan ik juist het gevoel had dat ze me echt mochten verlieten net ineens tegelijk onze groepsapp. De enige overblijver vertelde dat ze klaar met mij in de vriendengroep waren, maar dat ik me niks van hun mening aan moest trekken. Hoe kan ik me hier niks van aantrekken? Ik voel me echt alleen en waardeloos en heel naar, bah. :/

    *hug*
    Moet ik aankomende week langskomen om je stevig te knuffelen? Ik heb toch vakantie en reis gratis (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Elke keer is het 'nog één aflevering' en uiteindelijk zeg ik zeven afleveringen later nog steeds hetzelfde.

    Steve schreef:
    (...)
    *hug*
    Moet ik aankomende week langskomen om je stevig te knuffelen? Ik heb toch vakantie en reis gratis (;


    Aw Sofie, dat is echt heel lief van je. Je hebt me echt laten glimlachen, dat had ik nodig <3 We zien elkaar zaterdag tho, dus je hoeft geen moeite te doen joh! Ik ben toch niet in zo'n sociale stemming momenteel geloof ik :'D

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 23:52 ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    Aw Sofie, dat is echt heel lief van je. Je hebt me echt laten glimlachen, dat had ik nodig <3 We zien elkaar zaterdag tho, dus je hoeft geen moeite te doen joh! Ik ben toch niet in zo'n sociale stemming momenteel geloof ik :'D

    Glad I could make you smile (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Origami is onverwacht toch een leuke verkneutering van de tijd als je je verveelt ^_^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik weet niet wat het is tussen ons, maar nu ik aan onze laatste keer samen terug denk, denk ik dat het wel meer was dan alleen vrienden bij ons beide. Hopelijk is het de volgende keer dat we afspreken ook zo.

    Morgen naar het bos. Mooie foto's maken. ^^

    WHY you do this body?
    Ik. Wil. Slapen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn Tumblr dash staat vol met gifs van Gerard Way die lik bewegingen maakt and i am not complaining.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:27 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —