• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Abo :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Smakelijk ^^]


    Jeremy


    "Weet ik."
    "Awh, en zo bescheiden."
    Ik schud lachend mijn hoofd en neem haar gezicht in mijn handen. Voor ik mijn lippen liefdevol op de hare plaats, kijk ik even verliefd in haar ogen. Ik verstrengel onze handen en leg mijn andere arm om haar heen.


    Mary

    "Ik ehm, ik ga eerst douchen."
    Ik glimlach zachtjes en knik.
    "Je weet alles liggen."
    Mijn goede humeur is meteen verdwenen. Dan ga ik maar alleen aan tafel zitten, en lees het nieuwe sms'je.
    "Oh, moeten we kleren aan dan? Goed goed, maar niet teveel, straks moeten ze toch weer uit ;P x"
    Ik grinnik even en schud lachend mijn hoofd.
    "Ik verplicht je nergens toe, hoor. En seffens krijg ik nog spijt dat we eerst naar school moeten ;P xx
    Ik zucht en leg mijn gsm naast mijn bord. Dan neem ik maar een boterham, en neem nog een slok van mijn koffie. Dit wordt, als het van Charlie afhangt, een supergezellige dag.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 18:05 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Awh, en zo bescheiden."
    Liefdevol zoen ik hem terug. Met mijn neus wrijf ik langs de zijne.
    "Van wie zal ik dat nou hebben?" grinnik ik zachtjes.
    Mijn hoofd laat ik weer op zijn schouder rusten. Ik zucht verliefd en druk een klein kusje op zijn wang.
    "Ik ben echt gek op je," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Van wie zal ik dat nou hebben? Ik ben echt gek op je."
    Ik glimlach.
    "Ik ga speciaal mee naar school. Dat wil al heel wat zeggen, geloof me," zeg ik grinnikend.
    Wanneer de bus er is, sta ik op en neem haar hand vast.
    "Ik denk dat we wel vroeg op school gaan zijn," zeg ik wanneer we opstappen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik ga speciaal mee naar school. Dat wil al heel wat zeggen, geloof me. Ik denk dat we wel vroeg op school gaan zijn."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Tja, alles voor die perfecte indruk," lach ik.
    Ik loop de bus in en zoek achterin een plekje voor ons samen. Het is behoorlijk druk in de bus dus als ik een plekje vind trek ik Jeremy snel naast me.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Tja, alles voor die perfecte indruk."
    Ik grinnik wanneer ze me naast haar trekt.
    "Weet je, als we heel dicht tegen het raam gaan zitten, valt het niet eens op dat we hier zijn."
    Ik kruip helemaal tegen haar aan, en druk kusjes op haar gezicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Weet je, als we heel dicht tegen het raam gaan zitten, valt het niet eens op dat we hier zijn."
    Zachtjes giechel ik. De kusjes kietelen op mijn gezicht.
    "En zou je dat willen?" vraag ik zachtjes.
    "Niet opvallen?"
    Ik zet mijn tas op mijn schoot en verstrengel onze vingers.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "En zou je dat willen? Niet opvallen?"
    "Hmm, soms."
    Ik zet me weer netjes op de stoel en kijk haar geamuseerd aan. Ik kijk even naar onze handen en knijp zachtjes in haar hand.
    "Ik hou van je," mime ik glimlachend naar haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hmm, soms."
    Met een klein lachje kijk ik naar hem en kijk naar zijn mime.
    "Ik ook van jou," fluister ik zachtjes.
    Zijn gezicht neem ik tussen mijn handen en zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ook van jou."
    Zachtjes kus ik haar terug en leg mijn arm om haar heen.
    "Dat gaat raar doen. Naar school gaan."
    Ik zucht even.
    "En dan nog eens als Rus. Wauw."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dat gaat raar doen. Naar school gaan. En dan nog eens als Rus. Wauw."
    Ik lach en kijk hem verliefd aan.
    "Je begint een totaal anders leven jij, Dmitri."
    Ik maak mijn lippen vochtig en kijk naar de voorbij schietende huizen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je begint een totaal anders leven jij, Dmitri."
    Ik knik en zet een zielig gezicht op.
    "Mijn mama heeft zelfmoord gepleegd. Ze jodelde in de bergen en werd bedolven onder de sneeuw."
    Ik kijk even uit het raam.
    "Dat is niet Rusland, is het niet?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Mijn mama heeft zelfmoord gepleegd. Ze jodelde in de bergen en werd bedolven onder de sneeuw. Dat is niet Rusland, is het niet?"
    Fronsend kijk ik haar aan.
    "Nee, toch?" grinnik ik.
    "Iets anders."
    Ik kruip tegen hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Nee, toch? Iets anders."
    Ik denk even na.
    "Ik weet echt niets Russisch. Behalve..."
    Ik denk even na.
    "Oeh. Ik heb mijn halve familie verloren door hun Vodka-verslaving!"
    Enthousiast kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik weet echt niets Russisch. Behalve...Oeh. Ik heb mijn halve familie verloren door hun Vodka-verslaving!"
    Ik schiet in de lach.
    "Dan vertel je dat toch. Maak je het heel dramatisch."
    Ik schud mijn hoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."