• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maak geen fucking reclame in België voor iets wat alleen in Nederland te vinden is. Frustraties...


    What would Emma do?

    Frey_ schreef:
    (...)


    Wat
    Dude

    We gaan verhuizen he, dus geen ruimte meer voor troep van 10 jaar geleden. Daarbij is hij shady af geworden.


    Caution first, always.

    Yoosung schreef:
    (...)

    Pols?

    Nee. De plek waar je ellepijp zit. Dus vanaf je pink, daar op mijn arm... god :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tis de jonge dictatuur. Tis de jonge dictatuur. Tis de jonge dictatuuuuuuuuuuuur.
    Echt the fuck is er mis met het vaststellen van een probleem en samen brainstormen voor een oplossing. Niet iedereen heeft het geld op de rug groeien. Ik ben echt helemaal klaar met dit zooitje. Dan toch niet he.


    Happy Birthday my Potter!

    Windigo schreef:
    (...)
    Nee. De plek waar je ellepijp zit. Dus vanaf je pink, daar op mijn arm... god :')




    Deze plek


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I am so goddamn lucky to have you.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Windigo schreef:
    (...)
    Nee. De plek waar je ellepijp zit. Dus vanaf je pink, daar op mijn arm... god :')


    Oké sorry hoor. Ik was in de war :')

    Maar oké de plek is mooi :3

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 19:36 ]


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Oké sorry hoor. Ik was in de war :')

    Maar oké de plek is mooi :3


    Meest moeilijke ooit om uit te leggen :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Meest moeilijke ooit om uit te leggen :')


    Oke D:

    Ik wil graag nog een tattoo ter hoogte van mijn vorige tattoo, maar dan op m'n andere arm :3
    (Bovenaan mijn arm, richting mijn schouder, aan de buitenkant)


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Oke D:

    Ik wil graag nog een tattoo ter hoogte van mijn vorige tattoo, maar dan op m'n andere arm :3
    (Bovenaan mijn arm, richting mijn schouder, aan de buitenkant)


    Weet waar je andere zit :3
    Wat wil je als tweede dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Weet waar je andere zit :3
    Wat wil je als tweede dan?


    Dat werk ik nog uit. Iets met een portret, bloemen en een tekst. Ik moet van die dingen een mooi geheel maken :3


    26 - 02 - '16

    Nog een kleine week en dan zijn de 10 dagen voorbij. Fuck.

    Hoe je een subtiele hint geeft op de Glenn manier:

    Glenn: Oh, ik mag van mijn ouders in Antwerpen blijven van vrijdag op zaterdag. Ik kan dus een heel weekend weg gaan.
    Persoon B: Dat is toch goed?
    Glenn: Ja, ik kan een heel weekend iets gaan, dus mij hoor je niet klagen.
    Persoon B: Hehe
    Glenn: HINT HINT

    En dan gooi je jouw mobiel door het raam en zweer je dat je nooit nog aan sociaal contact zult doen.
    Mijn subtiliteit heeft nu wel een heel nieuw level bereikt, jongens toch.


    Take me to wonderland

    We gaan Levensweg spelen. Nostalgie.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Best, dan stuur ik een bericht naar de klantendienst.


    What would Emma do?