• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    How did he do that with his voice? I mean, it's low af in Ten things I hate about you, en dan heb je The Joker... Heath Ledger was the best, may he rest in peace.


    Mhm?

    Hmm. Waarom moet het leven zo ingewikkeld zijn? Geef mij een bed, wifi en eten en zeg dat mijn beste vrienden welkom zijn. Iedereen blij.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Waarom om iemand vragen als je toch al plannen maakt :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I swear I heared demons yelling.

    Avonden met mensen van ongeveer mijn leeftijd rondhangen zorgt er altijd voor dat ik erg word herinnerd aan het feit dat ik een twintigjarige ben met de hobby's van een omaatje. :W

    Inge yay: bakken, lezen, thuisblijven, biljart, documentaires

    Inge nee: stappen, drinken, relaties, shoppen, facebook


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Welcome, sleepless nights.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    As I thought, you dont see me how I see you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hond. Hou op met blaffen uurgh. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh wat een nare droom. Beter bereid ik dat beter voor want ik wil niet dat alles fout gaat :/


    Happy Birthday my Potter!

    Vandaag naar mijn vriend. Yaay! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben in een zeer belangrijke bui vandaag. Mijn grote wens is om chocoladerepen te sturen naar mensen die heel belangrijk voor me zijn, maar dan zonder te zeggen dat ik het was. Maar waarom weet ik nou van bijna niemand het adres :')

    Frey_ schreef:
    Ik ben in een zeer belangrijke bui vandaag. Mijn grote wens is om chocoladerepen te sturen naar mensen die heel belangrijk voor me zijn, maar dan zonder te zeggen dat ik het was. Maar waarom weet ik nou van bijna niemand het adres :')


    Omdat ik geen zin heb op je fb te antwoorden: Melk met nootjes of wit is t lekkerst. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Omdat ik geen zin heb op je fb te antwoorden: Melk met nootjes of wit is t lekkerst. :Y)


    Hahahaha, die Facebookpost en dit chocolade-uitdeel gevoel hebben op zich niks met elkaar te maken. Ik heb gewoon een obsessieve chocoladedag.

    Deze dromen...

    Hoofdpijn en dan moeten werken... yay.. 5 uur achter de kassa zitten dealen met mensen die soms echt te dom voor woorden zijn met hoofdpijn. Yaaay.

    Weet dat ik niet mag klagen en blij mag zijn met dat ik een baan heb, ben ik ook maar hoofdpijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]