• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Windigo schreef:
    (...)

    Nee precies. Er zit precies op die plek waar de tekst komt, haar, hahah. Vind het niet erg hoor. Ik ben van mening dat er op armen, benen, gezicht en al die andere plekken behalve je hoofdhaar, nergens haar moet zitten ;'D

    Hahaha, same here (':
    Ik zag trouwens je idee voor je tattoo, echt heel gaaf! Zeker ook iets voor jou! Ik snap wel dat je niet kan wachten ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Hahaha, same here (':
    Ik zag trouwens je idee voor je tattoo, echt heel gaaf! Zeker ook iets voor jou! Ik snap wel dat je niet kan wachten ^^


    Hihi! Ik heb er ook echt zoveel zin in!
    Het enige waar ik bang voor ben is dat ik misschien flauw ga vallen, maar die vrouw heeft gezegd dat ik een volle maag moet hebben en voor de zekerheid een chocoladereep mee moet nemen. Zeg ik geen nee tegen, hahah!
    Ook moet ik even een aspirine innemen zodat je wat minder gevoel hebt of zo. Die begreep ik niet zo goed, maar ik ga het maar wel doen, want zij zegt het ;'D

    Jaa, toen ik die tekst/line hoorde in The 100 en de betekenis er onder zag, wist ik gewoon dat het voor mij bestemd was, hoe zweverig dit ook klinkt. En wanneer deze er op zit, ga ik meteen kijken of ik mijn tweede asap kan zetten. Wilde alleen eerst klein beginnen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 12:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je doucht altijd zolang. Heel Afrika kan daarvan gered worden, no joke. Tegen de tijd dat je klaar bent is al het warme water weer op. En ruim je shit in de badkuip nou eens op als je klaar bent met douchen! Eens n keer breek ik daar mn nek, omdat jij het niet schoonmaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Windigo schreef:
    (...)

    Hihi! Ik heb er ook echt zoveel zin in!
    Het enige waar ik bang voor ben is dat ik misschien flauw ga vallen, maar die vrouw heeft gezegd dat ik een volle maag moet hebben en voor de zekerheid een chocoladereep mee moet nemen. Zeg ik geen nee tegen, hahah!
    Ook moet ik even een aspirine innemen zodat je wat minder gevoel hebt of zo. Die begreep ik niet zo goed, maar ik ga het maar wel doen, want zij zegt het ;'D

    Jaa, toen ik die tekst/line hoorde in The 100 en de betekenis er onder zag, wist ik gewoon dat het voor mij bestemd was, hoe zweverig dit ook klinkt. En wanneer deze er op zit, ga ik meteen kijken of ik mijn tweede asap kan zetten. Wilde alleen eerst klein beginnen.


    Aspirine is denk ik omdat het je lichaam wat verdooft, en tatoeages bij sommigen pijn kunnen doen. Maar inderdaad eten is altijd goed! En natuurlijk niet teveel zorgen over maken, dan moet alles goed komen hehe.
    Nevermind zie hem al! Die herken ik ook, als ik het goed heb haha! Maar mooi!

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 13:01 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Aspirine is denk ik omdat het je lichaam wat verdooft, en tatoeages bij sommigen pijn kunnen doen. Maar inderdaad eten is altijd goed! En natuurlijk niet teveel zorgen over maken, dan moet alles goed komen hehe.
    Nevermind zie hem al! Die herken ik ook, als ik het goed heb haha! Maar mooi!


    De Triskal ^^
    Voor mij staat hij voor verleden, heden, toekomst c:
    Herinner het verleden, leef in het heden, denk aan de toekomst. Maar waarschijnlijk komt er nog een Celtic knot in het midden bij.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 13:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    De Triskal ^^
    Voor mij staat hij voor verleden, heden, toekomst c:
    Herinner het verleden, leef in het heden, denk aan de toekomst. Maar waarschijnlijk komt er nog een Celtic knot in het midden bij.

    Dat is echt een hele mooie betekenis, wauw.. Beiden vind ik zo gaaf, en ook vooral voor jou! Laat vooral je tatoeage zien als je hem hebt, hehe!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Dat is echt een hele mooie betekenis, wauw.. Beiden vind ik zo gaaf, en ook vooral voor jou! Laat vooral je tatoeage zien als je hem hebt, hehe!


    Hahah, bedankt c:
    Ik ga er zeker een foto van plaatsen. Misschien zelfs een topic over mijn bevindingen maken. Als het mag ga ik mijn moeder laten filmen, heb ik gelijk materiaal voor mij Youtube kanaal :W

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 13:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Hihi! Ik heb er ook echt zoveel zin in!
    Het enige waar ik bang voor ben is dat ik misschien flauw ga vallen, maar die vrouw heeft gezegd dat ik een volle maag moet hebben en voor de zekerheid een chocoladereep mee moet nemen. Zeg ik geen nee tegen, hahah!
    Ook moet ik even een aspirine innemen zodat je wat minder gevoel hebt of zo. Die begreep ik niet zo goed, maar ik ga het maar wel doen, want zij zegt het ;'D

    Jaa, toen ik die tekst/line hoorde in The 100 en de betekenis er onder zag, wist ik gewoon dat het voor mij bestemd was, hoe zweverig dit ook klinkt. En wanneer deze er op zit, ga ik meteen kijken of ik mijn tweede asap kan zetten. Wilde alleen eerst klein beginnen.



    Weet je zeker dat je aspirine moet nemen? Aangezien pijnstillers je bloed verdunnen waardoor tatoeëren lastiger kan worden.
    (Als je tattoo-artist het zegt gewoon doen, hoor. Maar het verbaast me omdat een van mijn beste vriendinnen afgewezen werd voor haar afspraak omdat ze pijnstilling had gebruikt. Denk dat iedere zaak daar verschillend in is.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    (...)

    Weet je zeker dat je aspirine moet nemen? Aangezien pijnstillers je bloed verdunnen waardoor tatoeëren lastiger kan worden.
    (Als je tattoo-artist het zegt gewoon doen, hoor. Maar het verbaast me omdat een van mijn beste vriendinnen afgewezen werd voor haar afspraak omdat ze pijnstilling had gebruikt. Denk dat iedere zaak daar verschillend in is.)


    Daarom stond ik ook zo vreemd te kijken, puur omdat het dus bloedverdunnend is, hahah. Maar denk dat het voor het gevoel is of zo. Ik ga het gewoon doen, want ze vroeg ook of het mijn eerste tattoo was, wat dus zo is, dus daarom denk ik. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh god, Jehova komt door de straat. Of ik blijf zitten en ga zwaaien, of ik ga open doen en in hun gezicht hoesten. ;'D
    Ik ben in dubio, halp


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nouuu, waarom ga je zo vroeg weg? :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    stop met van die kutvragen te stellen waar je het antwoord toch al zelf op weet om alleenmaar een gesprek gaande te houden



    ik wil niet met je praten
    laat me met rust


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Windigo schreef:
    (...)

    Hihi! Ik heb er ook echt zoveel zin in!
    Het enige waar ik bang voor ben is dat ik misschien flauw ga vallen, maar die vrouw heeft gezegd dat ik een volle maag moet hebben en voor de zekerheid een chocoladereep mee moet nemen. Zeg ik geen nee tegen, hahah!
    Ook moet ik even een aspirine innemen zodat je wat minder gevoel hebt of zo. Die begreep ik niet zo goed, maar ik ga het maar wel doen, want zij zegt het ;'D

    Jaa, toen ik die tekst/line hoorde in The 100 en de betekenis er onder zag, wist ik gewoon dat het voor mij bestemd was, hoe zweverig dit ook klinkt. En wanneer deze er op zit, ga ik meteen kijken of ik mijn tweede asap kan zetten. Wilde alleen eerst klein beginnen.



    Supervet idee, alleen ik zou geen aspirine nemen voordat je je tattoo gaat nemen. Aspirine is een bloedverdunner en het laatste wat je wilt is dat je alles onderbloedt tijdens de sessie. Maakt het ook iets moeilijker voor de artiest. Ik vind het eerlijk gezegd raar dat je artiest zoiets aanraadt, aangezien het vrijwel altijd wordt afgeraden om pijnstillers te nemen. :Y)

    Maaaar je moet zeker het resultaat posten! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Priestess schreef:
    (...)

    Supervet idee, alleen ik zou geen aspirine nemen voordat je je tattoo gaat nemen. Aspirine is een bloedverdunner en het laatste wat je wilt is dat je alles onderbloedt tijdens de sessie. Maakt het ook iets moeilijker voor de artiest. Ik vind het eerlijk gezegd raar dat je artiest zoiets aanraadt, aangezien het vrijwel altijd wordt afgeraden om pijnstillers te nemen. :Y)

    Maaaar je moet zeker het resultaat posten! *O*


    Die onder de spoiler wordt het nog niet hé, dat dat even duidelijk is hahah. Die komt de volgende keer als het goed is c:
    Nja, ik kijk wel even wat ik doe hahah!
    Denk dat ik pas 5 november de foto plaats trouwens ^^

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 14:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Die onder de spoiler wordt het nog niet hé, dat dat even duidelijk is hahah. Die komt de volgende keer als het goed is c:
    Nja, ik kijk wel even wat ik doe hahah!
    Denk dat ik pas 5 november de foto plaats trouwens ^^


    Was het niet die ene quote die je wilde? Had hem volgens mij een keer voorbij zien komen in het LJH. Of ik verwar je met iemand anders, maar iedereen verandert zijn of haar naam en afbeelding zo vaak ahahaha.

    Maar als je niet wilt dat de inkt 'meebloedt', kun je beter niets nemen. Het valt allemaal wel mee! (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)