• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Some days are extremely good


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blokken voor Economie terwijl je chocolademousse eet = life.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat meen je niet. Ben ik eindelijk na dagenlang weer goed actief als mod en heb ik de perfecte schrijfsfeer, krijgt mijn laptop een agressief virus >,< Nu moet ik op z'n minst tot morgen wachten om opa Simon er naar te laten kijken bweeegh.

    Melk is geen kaas!

    Goh, zou je denken? Ik heb weer een geweldig slimme scheikundeleraar getroffen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    o my god you guys
    ik wil geen honderden euro's uitgeven aan fckn wintersport like
    het is hier al koud genoeg a
    skiën doet pijn b
    fuck shit 3


    i put the fun in funeral

    Ugh m'n Starset based story is zo goals maar toetsweek ugh

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 19:32 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil echt snel weer met hem afspreken. Al is het alleen maar om te zien of hij net zo is als de laatste keer, of meer als de eerste keer.
    // OMY GOD HIJ WHATSAPPT ME NET EN IK KREEG EEN MINI HARTAANVAL. IK BEN ZO FREAKING BLIJ (yeah)
    Ik krijg mijn hartslag niet meer onder controle XD

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 19:52 ]

    BOEK KOM HIER. NU.


    Draco dormiens nunquam titillandus

    IT'S NOT FAIR THAT SHE MAKES ME FEEL SO NERVOUS ALL THE TIME AND SHE DOESN'T EVEN REALISE. Not all caps


    kindness is never a burden.

    ik wil gewoon even wenen omdat alles zo slecht aan het gaan is maar ik ben veel te moe moe moe



    en dan heb je je vriendinnen met hun perfecte leven die denken dat ze je kunnen helpen en het fucking beter weten terwijl ze echt geen fucking idee hebben omdat het hen eigenlijk geen klote kan schelen en dan gebeurt er iets zoals vrijdag en dan blamet iedereen me voor mn problemen t'en vas


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zucht, waarom vraag ik hem iets dat ik niet wil weten? Straks date hij wel met anderen..
    - Verdomme, waarom vroeg ik dit nou? Nu kan ik wel janken. Maar ik hoop voor hem dat zij hem ook leuk vindt.
    - Ik kan er echt niet tegen als ik iets stuur, me kwetsbaar opstel en dan geen reactie krijg. Of veel later pas.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 20:21 ]

    Whaha elke Italiaan heeft zijn Valerio in zich:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh, ik heb echt het idee dat ik veel harder loop te stressen om en harder loop te werken aan dat verslag dan mn partner. In de tijd dat ik al die dingen heb gescand zou je vast wel een hele synthese kunnen hebben geschreven, maar ipv is dat maar een stukje ervan geworden. Ugh, werk gewoon eens door, ik wil straks wel op tijd naar bed :C


    Stenenlikker

    Oke... m'n vriend zn hondje, die bij zijn moeder woont, komt vanaf morgen bij ons logeren. Die heeft altijd bij m'n vriend in bed bij hem geslapen, en m'n vriend is van plan dit nu ook toe te laten. Zijn reactie "ik ga boos worden als hij bij jou gaat liggen.... de verrader" mijn reactie : *gaat stuk*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kut kut kut, hoe ga ik dit voor de deadline klaar krijgen? Waarom ben ik dit in hemelsnaam vergeten?!


    — Inner peace, it's hard to find. —