• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Can I go back to bed?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik moet minder met mezelf opgescheept zitten, ik merk dat ik er negatief van word. Can't be the only one, right?

    Happy to see you again! *O*


    What would Emma do?

    11 jaar wacht ik hier al op. 11 jaar ship ik ze. En wat krijg je te zien? NADA. Ja crying child neji... mijn hart :'c deze serie he.. is gewoon niet goed voor me


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hoe langer ik erover nadenk (al een jaar of zo), hoe meer ik doorheb dat een relatie met hem aangaan een big mistake was. :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    In het begin dacht ik echt van 'meh, weet niet of ik hem leuk vind' en kijk me nu, drie weken later. Verliefdheid kan altijd komen.

    ik maak me serieus zorgen over 18 jaar worden want ik heb 100% de potentie om te vaak te veel te drinken en dan kunnen we straks een LJH alcoholistenclub beginnen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn moeder is in een opruimbui. I better hide.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wiarda schreef:
    ik maak me serieus zorgen over 18 jaar worden want ik heb 100% de potentie om te vaak te veel te drinken en dan kunnen we straks een LJH alcoholistenclub beginnen


    feel free to join the club


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn cosplay pruik is binnen, yaaay.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb laarzen met een hak besteld. Wauw. En ik zei nog altijd tegen mezelf dat ik nooit "doordeweekse schoenen" met een hak zou kopen want ik ben al lang genoeg. Blijkbaar is mijn I-don't-give-a-shit-level gestegen.

    Afspraak staat. 4 november heb ik een tattoo. Omg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    Afspraak staat. 4 november heb ik een tattoo. Omg.


    Super! Mag ik vragen wat je gaat laten tatoeëren? (:


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Wiarda schreef:
    ik maak me serieus zorgen over 18 jaar worden want ik heb 100% de potentie om te vaak te veel te drinken en dan kunnen we straks een LJH alcoholistenclub beginnen


    ik had een alcoholistenclub in het offtopic maar die is gesloten
    ik was ook de enige die er kwam maar dat ter zijde


    i put the fun in funeral

    GIasgow schreef:
    (...)

    Super! Mag ik vragen wat je gaat laten tatoeëren? (:



    Er staat: Get knocked down, get back up
    ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.