• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Priestess schreef:
    (...)

    Was het niet die ene quote die je wilde? Had hem volgens mij een keer voorbij zien komen in het LJH. Of ik verwar je met iemand anders, maar iedereen verandert zijn of haar naam en afbeelding zo vaak ahahaha.

    Maar als je niet wilt dat de inkt 'meebloedt', kun je beter niets nemen. Het valt allemaal wel mee! (:


    Haha nee, dat ben ik c:

    Oké, weet je, dan doe ik het gewoon niet. Moet ik alleen nog mijn moeder zien te ontwijken en zeggen dat ik het genomen heb ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Altijd leuk als je laptop besluit om opnieuw op te starten en te gaan updaten terwijl je aan het schrijven bent...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Door het gesprek hier over de tattoo wordt ik des te enthousiaster over het idee wat ik bedacht heb. Het wordt waarschijnlijk lastig te realiseren, maar vast niet onmogelijk.


    26 - 02 - '16

    Heb al 1000 woorden herschreven. Wat een feest. Waarom heb ik dan het gevoel alsof ik die herschreven duizend woorden binnenkort gewoon weer opnieuw wil schrijven? Uuuuuuuuuuugh.

    Yoosung schreef:
    Door het gesprek hier over de tattoo wordt ik des te enthousiaster over het idee wat ik bedacht heb. Het wordt waarschijnlijk lastig te realiseren, maar vast niet onmogelijk.


    Wat wil je laten doen? Bijna niks is onmogelijk (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Juist, nou, shit. Te laat om CJP op te zeggen en op een of andere manier ben ik blijkbaar zo gigantisch over mijn veel te grote internetbundel heen gegaan dat ik nu zelfs in de min sta bij mijn beltegoed. Geld weggooien, wat een prachtige afsluiting van een weekend waarin ik me al zeer nutteloos voelde op tien fronten tegelijk. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Juist, nou, shit. Te laat om CJP op te zeggen en op een of andere manier ben ik blijkbaar zo gigantisch over mijn veel te grote internetbundel heen gegaan dat ik nu zelfs in de min sta bij mijn beltegoed. Geld weggooien, wat een prachtige afsluiting van een weekend waarin ik me al zeer nutteloos voelde op tien fronten tegelijk. (no_chears)


    Ik zou je een hug gif willen sturen, maar de laptop werkt voor geen meter mee. De muis doet het niet en de muis van de laptop wil niet klikken. (no_chears)
    But big hugs for you. <3




    OTOFT: Bleeeeeehhhhh. Ik wil niet met oma een uur lang alleen in de trein samen reizen. Bahbahbah. :c
    Maar ik ga naar Erik dus dat is leuk, yaay! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Soms wil ik mijn hoofd tegen het tafelblad aanslaan maar dat is zielig voor de tafel want die heeft me nog nooit iets misdaan.

    Zometeen al avondeten... ugh. Veel te vroeg. Waarom is het in dit huishouden zo normaal om rond half 5 (/ 5uur) te eten... Ik heb standaard om 9 uur alweer honger en dat vinden ze dan gek

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 15:59 ]

    Maslany schreef:
    (...)

    Wat wil je laten doen? Bijna niks is onmogelijk (:


    Mijn kat als feng shui kat op m'n arm laten zetten. Niet zo'n cartoon ding, maar echt realistisch zeg maar :3

    Idk hoe ik dit uit moet leggen.


    26 - 02 - '16

    Then, at 2.13 pm on Sunday, March the 21st, Joshua William Dun died.


    Oh no, why did I do this. My beautiful Josh, my baby. It's the most beautiful death, reserved for you, but why did I do this

    Frey_ schreef:
    (...)

    Oh no, why did I do this. My beautiful Josh, my baby. It's the most beautiful death, reserved for you, but why did I do this

    Bedankt voor de hartaanval


    Caution first, always.

    Yoosung schreef:
    (...)

    Mijn kat als feng shui kat op m'n arm laten zetten. Niet zo'n cartoon ding, maar echt realistisch zeg maar :3

    Idk hoe ik dit uit moet leggen.


    ooooh, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. vet! ik wil ook heel graag iets doen voor mijn kat(ten), maar ik weet nog niet wat en ik heb momenteel toch maar geld en lef voor één tatoeage haha


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wanneer je in een spel geen keuze hebt om iemand te redden en hij dood gaat. Ugh.

    Booker schreef:
    (...)
    Bedankt voor de hartaanval



    Dude, we zitten letterlijk vijf maanden van maart af :'D

    Frey_ schreef:
    (...)


    Dude, we zitten letterlijk vijf maanden van maart af :'D

    Als ik iets vluchtig lees, valt mijn oog als eerste op 'Joshua William Dun died'. (:


    Caution first, always.