• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Opgroeien is al je Johnny Depp posters en kalenders wegpleuren :')


    Caution first, always.

    Lekker dan.. Rot ook echt allemaal een eind op, teringzooi. Verdomme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dus... een verhaal herschrijven... where to start?

    WAAR is mijn zwarte potlood? Ik zoek al uren.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Serieus ns waarom bestaan deze mini treinen nog? Het enige dat hier grappig aan is is dat ik op ben gestapt op perron 13 #hardgaan


    Happy Birthday my Potter!

    Krolock schreef:
    Dus... een verhaal herschrijven... where to start?

    herschrijf de stukjes die je de neiging geven om het hoofd van je vroegere zelf in een muur te rammen eerst en daarna zie je wel


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    herschrijf de stukjes die je de neiging geven om het hoofd van je vroegere zelf in een muur te rammen eerst en daarna zie je wel

    Ja... op zich zijn dat best veel stukjes. Ik heb dit veel te lang uitgesteld

    Waarom is Q weer zo dood... het is zaterdag. Waarom heeft iedereen een sociaal leven buiten Q?!?!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 16:00 ]

    Krolock schreef:
    (...)
    Ja... op zich zijn dat best veel stukjes. Ik heb dit veel te lang uitgesteld

    Waarom is Q weer zo dood... het is zaterdag. Waarom heeft iedereen een sociaal leven buiten Q?!?!


    Ik niet, lol :'D Heb net best veel moeite gestoken in een samenvatting van het beste boek allertijden, dat maar uit maximaal één bladzijde mocht bestaan, en nu blijk ik het verkeerd gedaan te hebben, en heb ik het niet nodig. Jammer dan, ik gebruik het alsnog :'D
    De titel uitleggen en vertellen welke personages er zijn is toch geen samenvatting van het verhaal, alsjeblieft zeg :'D
    Maar goed, zonder dat zou ik de hele tijd op Q zitten :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil een nieuwe laptop maar dan gaat mijn portemonnee mij haten /kutleven


    26 - 02 - '16

    You desperate fuck


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gilderoy schreef:
    (...)

    Ik niet, lol :'D Heb net best veel moeite gestoken in een samenvatting van het beste boek allertijden, dat maar uit maximaal één bladzijde mocht bestaan, en nu blijk ik het verkeerd gedaan te hebben, en heb ik het niet nodig. Jammer dan, ik gebruik het alsnog :'D
    De titel uitleggen en vertellen welke personages er zijn is toch geen samenvatting van het verhaal, alsjeblieft zeg :'D
    Maar goed, zonder dat zou ik de hele tijd op Q zitten :'D

    Huiswerk?
    Heh.. ik moet nog steeds huiswerk maken maar heb het uitgesteld naar maandag. En leren. Ook dat. Ik hoop maar dat de goden achter mijn beslissing staan om een tentamen binnen één week te leren. :')

    Please, als je een tattoo laat zetten, check dan of alles klopt.. Nu loop je de rest van je leven met een datum die verkeerd geschreven is.

    Booker schreef:
    Opgroeien is al je Johnny Depp posters en kalenders wegpleuren :')



    Wat
    Dude

    ^dat idd..

    Klaar maken en daten met hubby :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]