Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.
Cool! Ik zocht het op, komt dus van 'The 100'? Ik wil later ook wel een tattoo (nu zeker niet, mijn moeder gaat er niet al te blij mee zijn dan ), weet alleen niet wat. ;p
Ik mag in mijn eentje twee dagen naar Düsseldorf voor een concert van Twenty One Pilots, terwijl ik vorig jaar niet eens alleen naar Tilburg mocht... pap, mam, wat is hier gebeurd :')
Frey_ schreef:
Ik mag in mijn eentje twee dagen naar Düsseldorf voor een concert van Twenty One Pilots, terwijl ik vorig jaar niet eens alleen naar Tilburg mocht... pap, mam, wat is hier gebeurd :')
2016 is echt het bizarste kutjaar dat ik ooit heb meegemaakt, en wachten op een oproep van het ziekenhuis is ondraaglijk. Ik leef al 11 jaar niet meer. Op sommige dagen kan en wil ik echt met niemand communiceren, en elke zin kost moeite omdat ik me kapot erger aan alles en totaal gefrustreerd ben. Ik heb zo'n grafhekel aan wie ik ben.
Cool! Ik zocht het op, komt dus van 'The 100'? Ik wil later ook wel een tattoo (nu zeker niet, mijn moeder gaat er niet al te blij mee zijn dan ), weet alleen niet wat. ;p
Helemaal correct ^^
Die zin klopt gewoon helemaal bij mij. En trouwens, het is je eigen lichaam, dus als jij de leeftijd hebt dat je zelf mag bepalen dat je een tattoo neemt, moet je het gewoon doen.