• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Windigo schreef:
    (...)


    Er staat: Get knocked down, get back up
    ^^


    Ik wil ook zo graag een tattoo. D: Ik ga echt eens een afspraak maken volgende zomer.


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ik wil ook zo graag een tattoo. D: Ik ga echt eens een afspraak maken volgende zomer.


    Je kunt het beter in de wintermaanden doen, gezien je niet in de zon mag tot het geheeld is c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)


    Er staat: Get knocked down, get back up
    ^^


    Cool! Ik zocht het op, komt dus van 'The 100'? Ik wil later ook wel een tattoo (nu zeker niet, mijn moeder gaat er niet al te blij mee zijn dan XD), weet alleen niet wat. ;p


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik mag in mijn eentje twee dagen naar Düsseldorf voor een concert van Twenty One Pilots, terwijl ik vorig jaar niet eens alleen naar Tilburg mocht... pap, mam, wat is hier gebeurd :')

    Ik ben zo blij blij blij *O*

    Frey_ schreef:
    Ik mag in mijn eentje twee dagen naar Düsseldorf voor een concert van Twenty One Pilots, terwijl ik vorig jaar niet eens alleen naar Tilburg mocht... pap, mam, wat is hier gebeurd :')

    Ik ben zo blij blij blij *O*

    Take me with youu pls


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Zo zin in vanavond :'D!


    Seasons will change, but I shall remain

    2016 is echt het bizarste kutjaar dat ik ooit heb meegemaakt, en wachten op een oproep van het ziekenhuis is ondraaglijk. Ik leef al 11 jaar niet meer. Op sommige dagen kan en wil ik echt met niemand communiceren, en elke zin kost moeite omdat ik me kapot erger aan alles en totaal gefrustreerd ben. Ik heb zo'n grafhekel aan wie ik ben.


    Caution first, always.

    Trivial schreef:
    (...)
    Take me with youu pls


    Dat zou zo gaaf zijn :')

    Wat is er mis met jou? :W


    Happy Birthday my Potter!

    GIasgow schreef:
    (...)

    Cool! Ik zocht het op, komt dus van 'The 100'? Ik wil later ook wel een tattoo (nu zeker niet, mijn moeder gaat er niet al te blij mee zijn dan XD), weet alleen niet wat. ;p


    Helemaal correct ^^
    Die zin klopt gewoon helemaal bij mij. En trouwens, het is je eigen lichaam, dus als jij de leeftijd hebt dat je zelf mag bepalen dat je een tattoo neemt, moet je het gewoon doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil zo graag bij hem zijn.

    trek kleren aan, pak je fiets en koop voedsel marge. it isnt that hard


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb mijn 10.000ste post gemist :c :c oke hier op mijn 10.006de post (dance)(hoera)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    i wish i was a healthier, happier version of myself


    i put the fun in funeral

    Ik ben al die tijd verkouden wat niet door wil breken en nu breekt het door precies op een moment dat het dus totaal niet uit komt....


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face