• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    De persoon die heeft bedacht dat komkommer ook vast wel lekker in deze salade zou smaken, moet echt ontslagen worden. Ik bedoel, nee, gewoon echt nee. Je kan niet zomaar komkommer in elke salade mikken omdat het toevallig groen is. Daar zijn regels aan verbonden.


    She's imperfect but she tries

    Ugh. Ik wil eten, maar het doet zoveel pijn in mijn keel :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EINDELIJK
    Ik wil heel deze bib gewoon bijeen gillen. IK KAN NIET GELOVEN DAT HET EINDELIJK GELUKT IS


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hell Yeah!! Geslaagd voor mijn eerste twee Nederlands examens!!
    En ik nog wel denken dat ik het zo verpest had :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Nee, ik "deal" niet goed met onze breakup nee. Misschien omdat we de ene dag nog helemaal goed waren, en je de volgende dag besloot het uit te maken en door te gaan. En "doorgaan" wil voor jou zeggen dat je teruggaat naar die slet van een ex van je. Dat ik m'n maatje, m'n vriendje, m'n allerbeste vriend en steun en toe verlaat zomaar kwijt ben, interesseert je niks. En nu kan je niet eens het fatsoen nemen om 1. eerlijk te zijn tegen me en 2. Me niet constant te negeren op whatsapp. Verdomme, ik wil alles gewoon terug zoals het was en je hebt alles verziekt en dan zeg je doodleuk: 'deal with it.' Dat kan ik niet en ik heb er ook allemaal geen zin meer in.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Als men advies wil en de ander over zichzelf begint te praten.. daar vraagt diegene toch niet om. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmmm, nu wil ik eigenlijk wel Pepper's username nemen. Maar... Frey :c

    Ik besef me na een jaar pas hoeveel ik je eigenlijk mis. Het ergste is nog dat er een dikke kans is dat je nooit meer terug komt naar Nederland. Je hebt nu een nieuw leven in Amerika en dat is top. Maar ik mis je gewoon zo erg. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waarom krijg ik van die totaal random verzoeken op Facebook, lol :W

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 14:44 ]


    26 - 02 - '16

    Vandaag een nieuw zwaard gekocht ^^

    Ik heb alleen geen idee of ik nu afgezet ben of niet. Heb ik nu een united cutilery zwaard of een goedkopere uitvoering? Want als ik een goedkopere uitvoering heb, heb ik 40 euro teveel betaald, maar als ik een united cutilery heb, dan heb ik 200 euro bespaard... Dammit, heb ook geen idee hoe ik dit handig kan uitzoeken.
    Das het nadeel van kopen van handelaren die hun zwaarden weer blind kopen en er prob zelf ook geen verstand van hebben. En dan maar roepen dat het de duurdere versie is, om mensen te trekken, die denken een koopje te maken.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 15:07 ]


    Stenenlikker

    Yess, chokers zijn binnen. Nu kan ik hoertje spelen (cat)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 15:15 ]

    Ik koop nooit meer een Asus :W


    26 - 02 - '16

    F4K3R schreef:
    Yess, chokers zijn binnen. Nu an ik hoertje spelen (cat)

    Ik draag regelmatig chokers, ben ik nu ook een hoertje? :Y)

    Chokers zijn epic, welke heb je gekocht?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom heeft de gemiddelde mens het verstand van het achtereinde van een olifant?-,-
    Ik ontmoet echt te veel domme mensen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik draag regelmatig chokers, ben ik nu ook een hoertje? :Y)

    Chokers zijn epic, welke heb je gekocht?

    Volgens de mensen op 9gag wel :W
    Maar die zijn zielig.

    Ik vind chokers cool. Deze heb ik besteld op mini (of light) in the box. Zal als ik achter een pc zit de exacte ff opzoeken