• Harry zei dat ie ging stoppen met zingen, en toen moest ik heel hard huilen omdat ik met hem ging trouwen wtf?, daarna zei hij: "Ik ga iedereen de One Direction dans leren."
    Dus toen gingen we allemaal naar een speeltuintje in de buurt en daar leerde ik de flikflak, ofzo, zo noemde hij het. Maar uiteindelijk ging die ene die op Peeta van de Hunger Games lijkt meedansen, waardoor al die anderen wegrenden.
    En toen zag ik nog die andere twee en eentje miste er. Daarna werd ik wakker :'D

    Lol, hebben jullie ook wel eens dromen gehad over hen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Omygod, ik wil jou droom. Als het dus Josh Hutcherson was die in je droom zat + Harry Styles, omygod, echt, perfectie.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wel.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Dafuq :'D?


    Olive

    Ik heb weleens dromen gehad over One Direction ja, hihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Waarom droom ik nooit over 1D? --"

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 11:40 ]


    Take me to wonderland

    Eh, nee, niet bepaald. Wel over Pirates of the Caribbean, hahah. Die was meesterlijk. En ik droomde een keer dat ik samen met Viggo Mortensen alle Harry Potterfilms ging kijken in willekeurige volgorde..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik had een droom over een verassing voor liam


    Firm believer of all that is magic

    Pacific schreef:
    Ik heb weleens dromen gehad over One Direction ja, hihi.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lol, ik droom zowat altijd over One Direction. $;


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Smugness schreef:
    Waarom droom ik nooit over? --"


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Heb ik ook al gehad dat ik over hen droomde...
    Alleen ben ik geen fan en in mijn droom dus wel :')
    Een van hen stond plots in mijn badkamer (ik ken alleen zijn naam niet maar weet wel nog hoe hij er uit ziet) en ik had dus echt zo een verliefd gevoel.
    We hadden dus blijkbaar een date.

    Toen ik wakker werd had ik zo echt een wtf gevoel :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Pacific schreef:
    Ik heb weleens dromen gehad over One Direction ja, hihi.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb best wel vaak over One Direction gedroomd. Een paar dagen geleden had ik er nog een. Die ging over dat ik bij mijn buurvrouw ging logeren. Toen kwamen Niall en Louis ook. We moesten met z'n drieën in één kamer slapen. Ik lag tussen hun twee in. Vervolgens gaf Niall me snoep, alleen die snoep was zo vies. Daarna werd ik wakker.):


    There is nothing more badass than being yourself

    Smugness schreef:
    Waarom droom ik nooit over 1D? --"


    Tell me about it, stud.

    Ik had een droom over mijn crush, heb ik al heel lang. Kan hij niet iemand anders zoeken ofzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.