• Ik was net op de sportschool, en ik liep dus eerst heel rustig op de loopband, met muziek op. En ineens kwam er een liedje, waarvan ik heel veel energie kreeg. En toen moest ik aan een aantal oneerlijke dingen denken. Ik werd heel agressief en ik voelde me echt heel vreemd en toch ook weer kut op hetzelfde moment.
    En toen besloot ik op de een of andere manier te gaan sprinten, wat ik nooit op de loopband doe, want ik ben vreselijk lui.
    En ik heb gewoon 25 minuten achter elkaar lopen sprinten, totdat mijn benen echt niet meer wouden. En zelfs toen wou mijn hoofd eigenlijk nog verder rennen. Ik voelde me echt vreemd.
    Daarna zette ik dus de loopband uit en stapte eraf. En toen zag ik alles dubbel, alles draaide en ik viel bijna flauw. Echt heel raar voelde ik me.

    Iemand wel eens zo lang gerent dat je er helemaal duizelig van werd?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik maar vaak omdat de politie achter me aan zit dan:P Over dingen springen en rennen vertstoppen en dan 2 uur labng:P


    Some angels have no wings.

    Nee ik nog niet, maar ik zie altijd wazig als ik opsta


    You can run but not hide

    Jaa, ik had vroeger een fitnesstoestel en ik wou afvallen door weinig te eten en veel op dat toestel te zitten, waardoor ik het misschien maar 5minuten uithield ;x


    -

    Ik ren nooit langer dan 5 minuten. Vaak nog korter :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee te vermoeiend x"D

    Jep, ik hou ervan om het uiterste uit mezelf te halen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Eye schreef:
    Nee ik nog niet, maar ik zie altijd wazig als ik opsta


    Happiness hit her like a train on a track