• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tony schreef:
    (...)
    Ja, maar het was meer de druppel. De opening voor de Nederlandse NaNoWriMo was dan, ik ga naar een meeting, ga vervolgens door naar een feestje. En volgens mij kwam ik laatst nog iets tegen waarvan ik dacht: als dat nu eens niet op de 29e was gevallen -.-"

    Ah dat is zo vervelend! Vooral met zoveel dingen tegelijk dat je dan maar een keuze moet maken terwijl je misschien een weekend erna niets te doen hebt... the struggles are real

    Tony schreef:
    Dankjewel, Anna. Zat met een bus-zonder-wifi-probleem en had geen zin om internet aan te zetten.
    (...)
    En anders heb ik weer een heel mooi compromis: je kan altijd weer terug naar twee weken! *O*
    Of je zet dat plaatje wat je nu hebt op je profiel. Ooooof, je verandert je naam, maar niet je avatar! ;D


    Hmmmmmmmmm
    Maar alleen als jij weer een Tony naam neemt ^^

    Word ik dan eindelijk regelmatig ongesteld? Na zes/zeven jaar?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Deze pantoffels klinken alsof ik zuignappen onder m'n voeten heb.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Driemaal raden wie er alweer op bed ligt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tetsuya schreef:
    Driemaal raden wie er alweer op bed ligt.


    Ikkee


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yaayy, ik heb dan wel wonder boven wonder een 8 gehaald voor kunst, maar dat vak haal ik ook als ik maar een uurtje geleerd heb. Dit niet. Ik me zo mogelijk nog erger dan gisteren, wat een vreugde.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Hmmmmmmmmm
    Maar alleen als jij weer een Tony naam neemt ^^

    Tuurlijk. Na mijn volgende (;


    Deep inside, I've never felt alive

    MATTY ga je essay schrijven. Ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Ikkee


    Hehe gezellig ^.^


    Ugh kan ik even een spoedcursus Japans nemen? Dan hoef ik tenminste minder lang te wachten op de nieuwe aflevering van Bungou Stray Dogs :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yaaaay, gedoe. We moeten iemand van het station bij mij krijgen, maar de bussen rijden niet vaak genoeg meer en de auto is weg met mn stiefvader en we kunnen van niemand anders een auto lenen. Bleh, als ze de bus niet haalt, wordt dat een leuke avondwandeling, want ze heeft ook nog eens teveel spullen om al fietsend iedereen en alles thuis te krijgen.


    Stenenlikker

    Pfiew het is weer gezellig. Blijkbaar hebben mams en paps weer alles uitgepraat.


    Happy Birthday my Potter!

    ik wil mijn teennagels al een maand knippen maar ze zijn zo ver weg?


    i put the fun in funeral

    Ik ben niet goed in vroeg gaan slapen. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Funny how much you can piss off people when they realise they have no chance at winning the argument.


    — Inner peace, it's hard to find. —