• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    I just sent someone I haven't talked to in about a year a message... am I going to regret this?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    waarom moet jij verdomme ALTIJD ALTIJD ALTIJD zo nodig "dringend" dingen nodig hebben die IK in mijn KOSTBARE OCHTENDTIJD moet regelen
    kan dat fucking niet NA SCHOOL

    en hoe vaak heb ik je dit al gezegd ZET. DE. PRINTER. UIT. NA. GEBRUIK. uhgg whatthefuck hoe moeilijk is dat zelfs om dat in je oren te knopen?????


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nog een dag langer wachten, freaking Sol. En morgen moet ik waarschijnlijk nog 2 weken wachten voordat ik eindelijk mag beginnen of voordat het in mijn arm geplaatst wordt.

    / Het is druk op de ziekmeldlijn op school. Alle kinderen worden afgemeldt door ziekte waarschijnlijk. En als je dan 1 persoon als telefoniste aanstelt is dat heel weinig en druk (:

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 8:40 ]

    I'm feeling so, so bad after reading those spoilers T_T


    26 - 02 - '16

    Anna, ga aankleden eten en je medicijnen halen ipv op je bed in je pyjama zitten met je laptop op schoot. Ik weet dat je last hebt van je depressie dipjes, maar je kan echt niet de hele tijd op bed blijven liggen.


    Happy Birthday my Potter!

    Sigil schreef:
    Is het al november? Dan mag ik kerstliedjes draaien.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Nog 18 dagen.
    ok ok ik mag niks zeggen want ik heb altijs rond augustus dat ik ineens kerst liedjes moet luisteren.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Please answer me, I can see you have read it and I don't want you to tell me you don't want anything to do with me.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Thank you c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pim probeert al een halfuur lang een bromvlieg te vangen zonder van z'n plekje te komen. Haha. Gekke kat.


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    Pim probeert al een halfuur lang een bromvlieg te vangen zonder van z'n plekje te komen. Haha. Gekke kat.


    That would be my spirit animal. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zal ik stoppen met de medicijnen of niet? Moet ik naar de huisarts voor mijn downzijn of niet? Worden mijn medicijnen nou wel besteld of niet? Zoveel gedoe in mijn hoofd, en t ergste vind ik nog wel dat mijn ouders gewoon hun schouders ophalen en doen alsof ze niks voor me kunnen betekenen. Terwijl ik hun mening over dit alles best wel erg fijn zou vinden. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap dat je overspannen bent, mam, maar wil je alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft stoppen met schreeuwen?


    Happy Birthday my Potter!

    Wtaf is er met die whatsapp emojis


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    Zal ik stoppen met de medicijnen of niet? Moet ik naar de huisarts voor mijn downzijn of niet? Worden mijn medicijnen nou wel besteld of niet? Zoveel gedoe in mijn hoofd, en t ergste vind ik nog wel dat mijn ouders gewoon hun schouders ophalen en doen alsof ze niks voor me kunnen betekenen. Terwijl ik hun mening over dit alles best wel erg fijn zou vinden. :c


    Ik zou gewoon naar de huisarts gaan met dit alles Yo. Dan heb je het hele verhaal iig kunnen vertellen en wie weet weet hij wel een oplossing. Naar de huisarts gaan kan nooit kwaad (K)


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Ik zou gewoon naar de huisarts gaan met dit alles Yo. Dan heb je het hele verhaal iig kunnen vertellen en wie weet weet hij wel een oplossing. Naar de huisarts gaan kan nooit kwaad (K)


    Maar mijn medicatie is geregeld door de psychiater die steeds minder en minder deskundig over komt en alles wel best lijkt te vinden.
    Kan ik alsnog ook voor t medicatie gedeelte bij de huisarts terecht dan ondanks dat die me de medicijnen niet heeft voorgeschreven?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •