• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive


    Waarom KEN ik dit soort liedjes? Dit staat in een fucking codex die liedjes heeft van voor mijn ouders geboren waren, whut.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    twijfels twijfels

    zou ik mijn blog officieel bekendmaken or nah mijn omgeving is redelijk tegen literatuur
    WAT JIJ SCHRIJFT HOEZO JE ZIET ER NIET ZO IEMAND UIT


    fenkz bruh al die haat tegen literatuur en zeker tegen poëzie meh meh meh


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    'Ik wil je niet aan de kant schuiven voor hem.' Euhm tja, daar ben je anders wel mee bezig. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aiyayayaa, dancing king.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:43 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Are you just that stupid?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:44 ]

    Waarom zou je dat doen? Wat heeft dat voor nut?
    ...


    Deep inside, I've never felt alive

    oooh my lord deze detective


    i put the fun in funeral

    We zijn al anderhalve maand bezig... waarom krijg ik nu een mailtje waarin staat wie mijn tutor is met allerlei keuzehulp dingen? Ik weet al welke master ik wil doen. Ik heb nét mijn mentale dip gehad en heb nét zelf die problemen opgelost en NU KOMT ER EEN MAIL MET HULP? Serieus, was aan het begin van dit jaar gekomen. Nu ben je te laat mevrouw die ik niet eens ken.


    Happy Birthday my Potter!

    Morgen breastcancer awareness day, maar ik wil niet zonder beha de deur uit..

    F4K3R schreef:
    Morgen breastcancer awareness day, maar ik wil niet zonder beha de deur uit..

    Huh? Hoezo zou je dan geen bh aan doen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Tony schreef:
    (...)
    Huh? Hoezo zou je dan geen bh aan doen?

    Om er aandacht voor te 'vragen/krijgen'. Hetzelfde met mannen en hun baard laten staan in No Shave November. Dat is ook voor aandacht voor borstkanker. Al denken meer mensen dat het voor de fun is en doen daarom mee.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 23:25 ]

    F4K3R schreef:
    (...)
    Om er aandacht voor te 'vragen/krijgen'. Hetzelfde met mannen en hun baard laten staan in No Shave November.

    Achso, ik dacht even dat een andere reden achter zat (;


    Deep inside, I've never felt alive

    thanks4ignoring me again

    it was stupid to think you actually care about meee tho maar ik laat me toch telkens weer vangen :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik voel me nogsteeds alsof ik wlk moment kan flauwvallen, maar ik moet dus gewoon naar school. Wat een feest, zeg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ging op tijd naar bed en had acht uur en tien minuten om te slapen en toen wilde mijn brein niet stil zijn en heb ik daarvan minimaal drie uur wakker gelegen wat is dit voor wrede wereld

    ---

    En dit is waarom je altijd de waarschuwingen leest van tevoren want MAJOR CHARACTER DEATH. TWICE.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 7:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan