• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Iemand tegen wie ik even aan mag zeuren (liefst whatsapp of fb) over mijn medicatie en depri gedachtes enzo en iemand die dan wél dr mening tegen me wil geven? Mijn ouders zeggen me namelijk niets terug en daar baal ik best wel van.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Iemand tegen wie ik even aan mag zeuren (liefst whatsapp of fb) over mijn medicatie en depri gedachtes enzo en iemand die dan wél dr mening tegen me wil geven? Mijn ouders zeggen me namelijk niets terug en daar baal ik best wel van.


    Ben er voor je babe


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik blijf het irritant vinden wanneer mensen schrijven dat +- 1.70 meter een normale lengte is voor een vrouw. No it isn't. In Nederland en Scandinavië misschien, maar niet in de rest van de wereld.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb gewoon helemaal geen motivatie meer. Waarom zou ik nog moeite doen. Ik krijg er toch alleen een slecht cijfer voor terug.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    "Je moet eens leren door te zetten, ook als je niet lekker bent."
    Excuse me? Volgens mij ben ik de hele dag op school geweest vandaag en ben ik er nog zieker vandaan gekomen dan da ik er heen ging. Natuurlijk ga ik morgen kijken hoe ik mij voel, maar als ik mij rond half drie nog niet goed voel, blijf ik thuis. Geen discussie mogelijk. Het is niet dat ik voor de lol ineens ziek word of zo, hoor.

    I mean, zelfs mijn haar borstelen deed pijn. Hallo? Dat is niet leuk hoor :/

    Oh en nog iets. Kijk even op de klok. Zie je hoe vroeg ik op bed lig? Doe ik nooit. Normaal lig ik pas rond elf uur in bed. Damn...

    [ bericht aangepast op 11 okt 2016 - 21:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Failure at life


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Okay, 40 minuten verder. Nog steeds geen reet uitgevoerd behalve met een troll genaamd fly_hilary praten. Awesome


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Spijt dat ik seizoen 4 van Vikings niet veel eerder heb gekeken. Was vergeten hoe goed deze serie is.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dit is eng.

    Ok morgen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb t gisteren besteld zodat ik t vandaag had... niet dat t nog een hele dag bij de buren kan liggen... t hoorde toch gewoon door de brievenbus te kunnen?? *annoyed*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    20 oktober een bezichtiging van een huisje!
    En ik ben kandidaat 2
    Hopelijk is het wat! _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Alternating between stress en bijna neerstorten, en op een wolk van series en goed sociaal contact leven
    Te veel pieken en dalen to remain sane


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Beter is de toets niet morgen, want ik ben nog steeds te ziek.