• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Gibbs schreef:
    (...)

    Maar mijn medicatie is geregeld door de psychiater die steeds minder en minder deskundig over komt en alles wel best lijkt te vinden.
    Kan ik alsnog ook voor t medicatie gedeelte bij de huisarts terecht dan ondanks dat die me de medicijnen niet heeft voorgeschreven?


    Als het goed is is je huisarts op de hoogte van je volledige medische dossier en kan hij/zij alles terugvinden. Je kan bij hem ook je ei kwijt over het feit dat je de psychiater niet fijn vindt/niet vertrouwt. Je kan iig met hem/haar overleggen.


    Happy Birthday my Potter!

    Is it Just me of is mijn vader nu als een gek aan het stofzuigen om het feit goed te maken dat hij veel te laat zijn bed uit kwam waardoor mijn moeder het ziekenhuis moest bellen en ik de hond maar heb uitgelaten...


    Happy Birthday my Potter!

    Allemaal spullen voor m'n cosplays besteld hehehe. Kom maar op meneer de postbode ^.^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ffs waarom neem je een pakketje aan als je nooit thuis bent?!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Uuuugh, krijg toch wat!
    Ik wil helemaal de medicijnenlijn opbellen. Ik wil dit niet meer. Ik wil niks meer. Laat me nou toch! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wow, ik heb mega naar gedroomd.

    Kennelijk mag ik niet in 1 keer stoppen met t medicijn maar moet ik ondrr begeleiding afbouwen. Ja daaaag. Ik bouw zelf wel af. Grom!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is een heel sympathiek idee om automatische updates "buiten gebruikstijden" te doen, Windows, maar als die gebruikstijden dan maximaal twaalf uur kunnen zijn, is dat A) ongelofelijk nutteloos voor mij en B) een beetje judgy. Ja, ik weet dat ik meer achter mijn laptop zit dan zou moeten. Bedankt voor deze subtiele hint. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jezus, je hoeft niet meteen zo boos te worden.

    / mijn zusje mag zo lang opblijven als ze wil en ik moet nog steeds voor half 11 op bed liggen of je wordt boos. Wauw, ik ben wel even 22 hoor, zij maar 18.

    Gibbs schreef:
    Kennelijk mag ik niet in 1 keer stoppen met t medicijn maar moet ik ondrr begeleiding afbouwen. Ja daaaag. Ik bouw zelf wel af. Grom!


    Het is wel handig om af te bouwen, want anders kun je afkickverschijnselen krijgen en kan het erger worden hoor!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Het is wel handig om af te bouwen, want anders kun je afkickverschijnselen krijgen en kan het erger worden hoor!


    Afbouwen is prima. Maar ik ga niet steeds terug naar die waardeloze psychiater van me om te laten weten hoe t gaat. Ze belt maar op of zoiets. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Afbouwen is prima. Maar ik ga niet steeds terug naar die waardeloze psychiater van me om te laten weten hoe t gaat. Ze belt maar op of zoiets. :/


    Ah zo, nee moet je ook gewoon zeggen hoor


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Ah zo, nee moet je ook gewoon zeggen hoor


    Thanks. (:
    Ga ik denk ik ook gewoon doen. Het moet gewoon over de telefoon kunnen lijkt me.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat het dat wanneer ik grieperig ben, mijn onderste voortanden heel de tijd tintelen :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spierpijn..!!


    "It means no worries, for the rest of your days"