• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Horror clown in Groningen gespot? Ik kom niet meer buiten als het donker is :S

    Frey_ schreef:
    (...)

    Yes, I have some serious issues :'D Maar waarom Frozen?
    I knoooow maar deze profielfoto is zo bizar cute en ik wil hem niet kwijt :')


    Let it goooooo Let it goooooo


    Happy Birthday my Potter!

    F4K3R schreef:
    Horror clown in Groningen gespot? Ik kom niet meer buiten als het donker is :S

    Hier ook. Maar ik neem gewoon weggetjes waar over het algemeen veel mensen langs gaan. Ik ben er niet echt bang voor of zo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Get a room -_-


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Devinsport schreef:
    (...)

    Let it goooooo Let it goooooo


    Ja
    Ja, misschien moet ik loslaten.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 18:42 ]

    F4K3R schreef:
    Horror clown in Groningen gespot? Ik kom niet meer buiten als het donker is :S


    Omg las jij het ook. Ik wil ook niet meer HAHA.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aan de ene kant wil ik graag streamen dit weekend, aan de andere kant niet want socially awkward.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dit is de reden dat ik dus geen Twitter heb.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dankjewel, Anna. Zat met een bus-zonder-wifi-probleem en had geen zin om internet aan te zetten.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ja
    Ja, misschien moet ik loslaten.


    En anders heb ik weer een heel mooi compromis: je kan altijd weer terug naar twee weken! *O*
    Of je zet dat plaatje wat je nu hebt op je profiel. Ooooof, je verandert je naam, maar niet je avatar! ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    WAAROM PLANT IEDEREEN EN ALLES OP 29 OKTOBER, VERDORIE. IK WIL OOOOK D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Updates fucken standaard meer shit op aan deze laptop dan dat ze echt zichtbaar iets verbeteren. Nou is het heropstartprobleem weer terug (WEER) én flikkert f.lux opeens de hele tijd, jfc. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tony schreef:
    WAAROM PLANT IEDEREEN EN ALLES OP 29 OKTOBER, VERDORIE. IK WIL OOOOK D:

    Heb je het heel toevallig over een HP marathon? Want het valt mij ook al op dat heel veel shit op die datum is

    Tony schreef:
    Dankjewel, Anna. Zat met een bus-zonder-wifi-probleem en had geen zin om internet aan te zetten.
    (...)
    En anders heb ik weer een heel mooi compromis: je kan altijd weer terug naar twee weken! *O*
    Of je zet dat plaatje wat je nu hebt op je profiel. Ooooof, je verandert je naam, maar niet je avatar! ;D


    Oh het was geen moeite. Mensen kunnen mij midden in de nacht wakker maken en dan kan ik zo heel Let it go zingen en nog zuiver ook geloof ik :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Krolock schreef:
    (...)
    Heb je het heel toevallig over een HP marathon? Want het valt mij ook al op dat heel veel shit op die datum is

    Ja, maar het was meer de druppel. De opening voor de Nederlandse NaNoWriMo was dan, ik ga naar een meeting, ga vervolgens door naar een feestje. En volgens mij kwam ik laatst nog iets tegen waarvan ik dacht: als dat nu eens niet op de 29e was gevallen -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Devinsport schreef:
    (...)

    Oh het was geen moeite. Mensen kunnen mij midden in de nacht wakker maken en dan kan ik zo heel Let it go zingen en nog zuiver ook geloof ik :Y)

    Lol, dat ga ik niet van je vragen though. x'D


    Deep inside, I've never felt alive