• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog vier uur werken. Eeeegh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eindelijk gaat mijn essay een beetje de goede kant op. Nog zo'n 400 woorden en dan snel inleveren en printen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het nummer 13 doet zijn naam wel eer aan vandaag
    Damn...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ben zo zo zo dom.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 13:47 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ja man echt leuk GAAA


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    R.I.P Loesje. We gaan je missen schat. <3 maakt wel duidelijk waarom je de laatste paar dagen niet thuis kwam. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga al jaren niet meer naar de kerk en toch blijven ze me steeds mails sturen of ik nog eens belijdenis wil doen of gesprekken wil hebben. Nee, is dat niet duidelijk aan al jullie niet beantwoordde mails?

    We moeten gaan zwemmen met gym?! Denk maar niet dat ik in zwemkleding tussen mijn klas ga lopen. Mijn lichaam zit onder de littekens en dat hoeven ze echt niet te zien.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gibbs schreef:
    R.I.P Loesje. We gaan je missen schat. <3 maakt wel duidelijk waarom je de laatste paar dagen niet thuis kwam. :/


    Nee... ):
    Heel veel sterkte..


    26 - 02 - '16

    Je weet dondersgoed wat je aan het doen bent, maar ik ben niet belangrijk genoeg. Ik snap het wel, want wanneer was ik ooit belangrijk genoeg voor je? Ohja. Nooit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bailar schreef:
    (...)

    Nee... ):
    Heel veel sterkte..


    Dankjewel. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Amsterdam, ik kom eraan. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    R.I.P Loesje. We gaan je missen schat. <3 maakt wel duidelijk waarom je de laatste paar dagen niet thuis kwam. :/


    Oh no, arme Loesje. D: Sterkte! Wat is er gebeurd?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Gebruikstijden kunnen worden ingesteld tussen 1 en 12 uur." What the freak? Wat gaan jullie voor mij beslissen om welke tijden ik mijn pc kan gebruiken...

    // Volgens buzzfeed is elke man een verkrachter :W
    It's not rape if you regret it :Y)

    Irritaties pffff


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt