• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nythe schreef:
    (...)
    Nee, dat moet ik meerdere keren doen voordat er genoeg kleur uit mijn haar is. De rode/oranje gloed blijft heel lang in mijn haar zitten.
    Of ik moet het een keer goed laten doen door een kapper. Dat is denk ik ook gezonder voor mijn haar.

    Ik vraag het, omdat ik zelf mijn haar ook (lilac)paars wil verven, maar dus ook dat rode/oranje gloed niet vanaf kom. En naar de kapper heb ik geen goede ervaringen mee, omdat ze de laatste paar keren overcharged met zo'n rekening kwamen. Ik was zowat al m'n geld kwijt. Neee, geen kapper voor mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Ik vraag het, omdat ik zelf mijn haar ook (lilac)paars wil verven, maar dus ook dat rode/oranje gloed niet vanaf kom. En naar de kapper heb ik geen goede ervaringen mee, omdat ze de laatste paar keren overcharged met zo'n rekening kwamen. Ik was zowat al m'n geld kwijt. Neee, geen kapper voor mij.

    De rood/oranje gloed is echt vervelend. Vaak werkt het wel beter als ik mijn haar eerder al geverfd heb en het dan bleek. Dan wordt het meer blond met een licht oranje tintje. Dat was in ieder geval met uitwasbaar zwart zo (wat uiteindelijk helemaal groen werd omdat alle kleur vervaagde). Maar rood is de lastigste kleur die er is en zal altijd overblijven na het bleken/verven.

    Ik heb een oud klasgenoot die kapper aan huis is en ik zal eens informeren hoeveel zij voor bleken (en maybe daarna verven) vraagt. (:

    Nythe schreef:
    (...)
    De rood/oranje gloed is echt vervelend. Vaak werkt het wel beter als ik mijn haar eerder al geverfd heb en het dan bleek. Dan wordt het meer blond met een licht oranje tintje. Dat was in ieder geval met uitwasbaar zwart zo (wat uiteindelijk helemaal groen werd omdat alle kleur vervaagde). Maar rood is de lastigste kleur die er is en zal altijd overblijven na het bleken/verven.

    Ik heb een oud klasgenoot die kapper aan huis is en ik zal eens informeren hoeveel zij voor bleken (en maybe daarna verven) vraagt. (:

    Het is een mooie kleur, maar het is inderdaad zo verdomde irritant/vervelend is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Och, rood is zo'n nare kleur.. Ik ben toen van donker roodbruin met knalrode pluk naar het witblonde gegaan wat ik nu heb. Hoeveel bleekbeurten en blondeersessies daar doorheen zijn gegaan. Ik ben er ook veel geld aan kwijt geweest. Alles bij elkaar wel bijna 200 euro denk ik D:


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    Och, rood is zo'n nare kleur.. Ik ben toen van donker roodbruin met knalrode pluk naar het witblonde gegaan wat ik nu heb. Hoeveel bleekbeurten en blondeersessies daar doorheen zijn gegaan. Ik ben er ook veel geld aan kwijt geweest. Alles bij elkaar wel bijna 200 euro denk ik D:

    Moet je nagaan dat, dat van mij bijna 100 euro was met één afspraak door de hoeveelheid verf dat ze gebruikten en lange haar dat ik heb. Als ik dat doe dan kan ik net zo goed op straat gaan leven. Ja, misschien overdrijf ik, maar zo'n gevoel heb ik :W

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 20:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh. So jealous.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Voetballers verdienen veel te veel geld

    Franstalig schreef:
    Voetballers verdienen veel te veel geld


    Een ander account nemen om dit te plaatsen heeft geen nut hoor. Fuck off.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, het maakt echt totaal niet uit wat ik zeg. Ik. wil. niet. Tienduizende keer. Moet ik weer iets doen wat jij wil, net zoals het afspreken met onze zogenaamde 'beste vriendin'. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een geweldig verhaal idee


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Snap niet waarom je me weer precies weet te raken op momenten dat ik mezelf zo nutteloos voel en liever van een flat spring, dan hier nep-vrolijk te zitten doen. Je maakt het er niet beter op.

    En vraag me af waarom er niets aan mijn melding is gedaan, tot op heden.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 21:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vreemd hoe ik me steeds weer als een lonely fucknut voel, telkens ik op Q kom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Een ander account nemen om dit te plaatsen heeft geen nut hoor. Fuck off.


    Je ne parle pas Hollandais

    Franstalig schreef:
    (...)

    Je ne parle pas Hollandais

    Geen idee wat hier staat. Kun je a.u.b ophouden?Dank je.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Franstalig schreef:
    (...)

    Je ne parle pas Hollandais


    Je hebt net een bericht in het Nederlands geplaatst, dus blijkbaar kun je prima Nederlands.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."