• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het kost je zo lang om te antwoorden op mijn appjes, wedden dat je nog niet op bed ligt zoals je wel zegt dat je doet?

    H2EAU? What even...


    Your make-up is terrible

    Mwhihihi (bloos) (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tijd voor een skincare routine. Again.


    Your make-up is terrible

    Kon ik maar elke morgen wakker worden doordat mijn wekker van mijn telefoon afgaat, tereijl hij onder het bed ligt en aangezien ik alleen onder het bed kan komen door mijn matras van mijn bed te trekken, is het echt een mega gedoe.
    Het beste gedeelte is dat mijn handen eindelijk zo ver gescheurd zijn dat ze waarschijnlijk al even aan het bloeden zijn, waardoor mu alles onder het bloed zit,
    Kon ik maar elke morgen zo wakker worden >.<


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben zo moe als maar kan, maar voel me happy. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pffff ik kan uitslapen want ik ben vrij vandaag, maar natuurlijk denkt mijn biologische klok. O het is half 7 laten we Evelien maar eens gaan wekken :/


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Zo fijn als je tante en nichtje die logeren geen rekening houden met je en niet bepaald zacht praten en roepen. Nee, ik vind dit erg leuk. Ik hoop dat ze morgen écht naar huis gaan. En niet dat ze ineens nog langer blijven, gezien ze eerst gister naar hun nieuwe huis zouden gaan. Maar mijn nichtje durft ineens niet daar te slapen. Als ouder had ik gezegd dat ze pech had en ze er aan moet wennen omdat we er toch vast gaan wonen.

    Waarom is iemand op dit tijdstip aan het maaien, godsamme zeg +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom konden we onze boeken niet gewoon vorige week inleveren, dan hadden we gewoon een hele week extra vakantie. :[


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Wauw je mag nu echt trots op jezelf zijn man..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De buurvrouw met nu 19 honden is alweer lekker aan het schreeuwen.

    // En de kijk.nl app werkt super goed. Geen enkele video laadt.

    Velaris schreef:
    Waarom is iemand op dit tijdstip aan het maaien, godsamme zeg +.+


    Ik ken de struggle. Pas om 11 uur in de avond wtf


    26 - 02 - '16

    Wanneer je rustig wakker wil worden en Pim vol op je buik gaat staan, de lomperd :W


    26 - 02 - '16

    omfg ik klap zo iemand


    Heaven is a place that we all have