• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck de fucking fuck off. Je weet niet hoeveel erger je mijn huidige shitsituatie nu maakt.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 21:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    So effing bored. Ik wil gewoon Suits gaan bingewatchen of FIFA spelen maar de xbox is in gebruik.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rivailles schreef:
    (...)

    Je hebt net een bericht in het Nederlands geplaatst, dus blijkbaar kun je prima Nederlands.


    Oh ja, excuses voor dat ongemak.

    Like srsly, I need money.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Franstalig schreef:
    Voetballers verdienen veel te veel geld


    Ondanks dat dit een throwaway account is, ben ik het er wel mee eens. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    (...)

    Ondanks dat dit een throwaway account is, ben ik het er wel mee eens. :Y)


    Gelukkig draait het zorgsysteem niet om winst draaien en is dat gewoon een eerlijke wereld. Anders had ik echt de hoop opgegeven. Nu alleen dit nog

    Vikernes schreef:
    (...)

    Ondanks dat dit een throwaway account is, ben ik het er wel mee eens. :Y)

    Dit is als uitdagend bericht op mij, omdat ik die uitspraak had gedaan en daardoor mensen in discussie tegen me kreeg, waaronder deze idioot. Hij denkt nu met een ander account mij net zo hard weer in de grond te kunnen boren, terwijl ik al lang in het desbetreffende topic had gezegd dat ik het er niet meer over wilde hebben. Echt laag dit.
    Jij niet, maar deze persoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Franstalig schreef:
    (...)

    Gelukkig draait het zorgsysteem niet om winst draaien en is dat gewoon een eerlijke wereld. Anders had ik echt de hoop opgegeven. Nu alleen dit nog

    FUCK FACKING OFF JIJ! Ga een ander lekker de grond in boren, want je bent niet stoer of iets in die richting. Je maakt me er fucking sad mee en je weet niet hoeveel pijn je me doet hiermee. Ik heb toch al aangegeven dat je moet stoppen, DOE DIT DAN OOK

    Iemand, doe iets aan mijn meldingen of zo. Jezus!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Dit is als uitdagend bericht op mij, omdat ik die uitspraak had gedaan en daardoor mensen in discussie tegen me kreeg, waaronder deze idioot. Hij denkt nu met een ander account mij net zo hard weer in de grond te kunnen boren, terwijl ik al lang in het desbetreffende topic had gezegd dat ik het er niet meer over wilde hebben. Echt laag dit.
    Jij niet, maar deze persoon.


    Niet alles draait om jou

    Franstalig schreef:
    (...)

    Niet alles draait om jou

    Get the fuck out.

    Val toch dood jij. Echt ik meen het. Ik hoop dat je word opgevreten door maden nog voor je sterft.
    Zo, dat is eruit. Rotjong.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Dit is als uitdagend bericht op mij, omdat ik die uitspraak had gedaan en daardoor mensen in discussie tegen me kreeg, waaronder deze idioot. Hij denkt nu met een ander account mij net zo hard weer in de grond te kunnen boren, terwijl ik al lang in het desbetreffende topic had gezegd dat ik het er niet meer over wilde hebben. Echt laag dit.
    Jij niet, maar deze persoon.


    Ah, excuses, ik dacht dat het gewoon een willekeurige stelling was. Ik check namelijk alleen maar 'Mijn topics' en meestal ga ik dan meteen naar het LJH-topic. Ik zag wel dat je fel was tegen deze persoon, maar had niet echt besef bij jullie... geschiedenis?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Laat het rusten, alsjeblieft. Voordat het straks uit de hand loopt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Verkouden joh. Neus, houd op met lopen, ik word hier knettergek van!


    26 - 02 - '16

    Laten we het alsjeblieft rustig houden hier. Kom, het is het niet waard.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )