• WEZEN BIJ ANDERE TOPIC!


    when words fail, music speaks.

    Hoofdrol! Info komt! xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    # Name;;
    Rose (A)
    # Photo;;
    Kyk maar in myn FB
    # text;;
    Listen up Bitch!



    Yeah, Here I Am



    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu en ze is de GROOTSTE STER OP AARDE, No just a joke, Maar dat gaat ze wél worden!. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Ze kan best een bitch zyn maar natuurlyk ook héééél erg aardig. En dat aardig en lief, is ze vooral tegen haar vrienden en vriendinnen.Ze heeft 1 oudere broer, Ismaïl, 18 jaar, Die haar heel erg steunt met zingen. Maar die boeit voor de rest natuurlyk niet! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So Byeee!



    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    # Name;; Say

    # Photo;; http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg

    # text;;

    Okay people!
    Listen to me!

    The name is Bond, Say Bond! xD Nee hoor grapje, ik ben gewoon Say! x] 16 jaartjes oud. Ik speel gitaar en zing graag, schrijf zelf liedjes en luister super vaak muziek. Best muzikaal dus! :P Verder skate ik graag, en doe ik leuke dingen met mn vrienden. Ik haat het als iemand me ik een hokje propt dus doe dat maar niet! ^^ Ik ben eigenwijs, koppig, nieuwsgierig en brutaal. Maar doe je gewoon lief tegen mij doe ik ook lief tegen jou! (A) Ik haat school, muggen en naaktslakken omdat ik ze gewoon haat! xD Verder heb een een extreem grote liefde voor lolly's! Vooral van die grote, spiraal dingen en salmiak! :Y)
    See Ya!
    Say

    (En Say wou de coolste rol dus wil ze de hoofdrol! (A))


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    HOOFDROL OF COURSE
    # Name;;
    Renee
    # Photo;;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79312
    # text;;
    Heey poepz!<3 Ik heet Renee en leef al 16 jaartjes op deze aardbol. Ik ben nogal hyper actief. Maar daar raak je aan gewent. Ik ben verder een lief en zorgzaam persoon die zeker niet op haar teentjes in getrapt. Ik hou van zingen en heb er altijd al mee door willen breken. Ook kan ik een beetje gitaar spelen. Verder heb ik ook nog wel een klein dans talentje maar meer ook niet. Van mezelf heb ik blond haar maar ik verf het altijd zwart en ook moet ik het stijlen. Ik ben geen emo ookal denken mensen dat wel vaak maar laatst kreeg ik de slimme opmerking naar me toe: Hee jij bent blij. Maar emo's zijn nooit blij dus ben jij geen emo.'' Cuzz dat wist ik al. Nu zal ik bijna stoppen met jullie lastig te vallen met mijn praat. Ik ben fan van: Tokio Hotel, Simple Plan, Within Temptation en nog veel meer bands! Ook heb ik like op Hello Kitty, Lolly's, Suikerspinnen en Cup Cakes. Maar nu moet ik een liedje gaan instuderen. Welcome to my life van Simple Plan. Bubaay <3


    I do not hook up.

    3 geweldige kandidaten voor de hoofdrol >,<


    when words fail, music speaks.

    xD Mwhuhahaa
    Open een topic en laat anderen kiezen >.< xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    jah duh ^^ ik heb hem doorkruisd dus niemand mag het meer kiezen ^^


    when words fail, music speaks.

    # Name;; Mell

    # Photo;;
    http://i9.tinypic.com/2w1tbuc.gif
    # text;; Hello,,

    Ik ben Mell.Eigenlijk heet ik Merel.Maar liever Mell dus.Ik ben 16 en hou van muziek.Ik hou van die leuke deuntjes en geniale tekst.Hello kitty vind ik echt schattig!En cupcakes en chocolade vind ik lekker<3 Ik bowling heel graag.Maar ik kkan het niet x3Maar ik moet gaan!Byex33.

    XD


    I do not hook up.

    More people?


    when words fail, music speaks.

    Wie nu eigelyk hoofdrol heeft? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    jahaah ^^ muhaha ik geheim houden :X


    when words fail, music speaks.

    jah duh ^^ ik heb hem doorkruisd dus niemand mag het meer kiezen ^^


    Whahaha! xD
    Maar schattiekebabjes van me, ik moet weg.. =.=
    Maar ik kom stakkies weer back! :P
    MAAR IK WIL DIE ROL! GRAUW!!!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mag ik plies weten? Want ik nu weg moet -_-'
    Anders ik klap kryg van myn broer :S
    En ik niet graag klap heb =D
    MAAR PLIES MAG IK WETEN?
    ANDERS WORD IK STRESSERIG EN KAN IK VANAVOND NIET SLAPEN!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    jahaah ^^ muhaha ik geheim houden :X

    XD Typisch Bo n_n


    I do not hook up.