• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word gek van mezelf. Ik voel me super vaak aangevallen en aangesproken, waardoor ik mezelf alleen maar emotioneel maak. Kunnen m'n hersenen even stoppen met zo te over-denken.

    If looks could kill, I would be on deathrow.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 22:18 ]


    Heaven is a place that we all have

    En daar is het weer. Dat kut gevoel. Didn't miss you... :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit is zo lachwekkend. :')


    Caution first, always.

    Ik word echt bang van muggen. Vieze, bloeddrinkende beesten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maar even zonder grappen
    Trollen is irritant maar iemand erom doodwensen gaat echt twaalf stappen te ver.


    i put the fun in funeral

    ^ Gaan we er nou over door of stoppen we gewoon? Ik wens wel meer mensen dood, maar spreek het niet hardop uit en dit was iets waardoor ik wat meer voldoening kreeg.

    Sure, typ reeses bestelen in plaats van bestellen ;')

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 22:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    ^ Gaan we er nou over door of stoppen we gewoon? Ik wens wel meer mensen dood, maar spreek het niet hardop uit en dit was iets waardoor ik wat meer voldoening kreeg.

    Sure, typ reeses bestelen in plaats van bestellen ;')


    Hahahaha. Bij Big Bazar kan je een 4 pack bestelen :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik ga een Pokémon battle tussen Olaf en Pim photoshoppen. Gewoon omdat het kan.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahahaha. Bij Big Bazar kan je een 4 pack bestelen :Y)


    Ja die had ik, maar die was binnen tien minuten op. I want more for less :Y)

    Ik wil deze :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus morgen is het pas woensdag? Volgens mij niet. Get out of my house!

    Fuck dat, ik ga morgen gewoon naar Big Bazar en koop daar alle Reese's die er zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Fuck dat, ik ga morgen gewoon naar Big Bazar en koop daar alle Reese's die er zijn.


    Bewaar wat voor mij please.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Bewaar wat voor mij please.

    Moet je snel zijn!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Moet je snel zijn!


    Awh, ik ben in Enschede en ik moet morgen naar Duitsland naar een park zonder winkels. ;c


    Your make-up is terrible