• Ik zoek een co-writer voor een story die ik een paar dagen geleden begonnen ben.
    De naam van het betreffende verhaal heet “Joie de Vivre”, en het is een fanfiction, als je dat niet aan aanspreekt, lees vooral niet verder.
    (ik ben dus wel al begonnen, maar ik heb pas 1 hoofdstuk geschreven, dus meeschrijven wordt waarschijnlijk geen probleem)
    Wat ik zoek in een co-writer is een persoon met een goede fantasie, die ook goed is in samenwerking; overleg over bepaalde zaken dus. Je moet je eigen personage verzinnen, zo kunnen we 2 P.O.V. door elkaar heen vlechten, dus het is niet nodig om je aan een karakter dat ik al verzonnen heb te houden. Wel heb ik al een algemene verhaallijn in mijn hoofd, deze ga ik nu niet plaatsen, omdat ik niet wil spoilen. Deze zal ik je wel vertellen als ik je geselecteerd heb als co-writer.
    Ook heb ik iemand nodig met veel vrije tijd die ook actief kan schrijven, en ook de Nederlandse spelling en grammatica goed beheerst. Als je mijn schrijfstijl niks vind (bij deze ook even een linkje naar mijn verhaal), raad ik je niet aan om je op te geven, want het vereist natuurlijk dat mijn gedeeltes van het verhaal ook volledig moet lezen, zodat feiten niet botsen.

    Verder maakt het niet heel veel uit, een leuk, sociaal, creatief type is alles waar ik naar zoek.
    Als je interesse hebt, voer dan de volgende opdracht uit, en plaatst de uitkomst ervan in de reacties!

    Opdracht:

    - Schrijf een zelfverzonnen personage (een paspoortje waarin de volgende dingen vermeld staan):
    • Naam
    • Rol in het verhaal
    • Leeftijd
    • Karakter
    • Achtergrond
    • Hobby’s
    • Uiterlijk * foto hierbij mag, maar is natuurlijk niet verplicht
    (ik wil graag dat jouw karakter een deel uitmaakt van het al bestaande team op de tour, of op de een of andere manier wel altijd aanwezig is, maar niet verbonden is aan mijn personage, tenminste nog niet. Sorry als dit een beetje vaag is, verdere vragen beantwoord ik graag)

    - Gebruik je personage.
    Hierbij verwacht ik dat je een stukje schrijft, in een situatie die je zelf mag verzinnen, waarin je karakter de hoofdpersoon is. (ik ben begonnen met schrijven in de ik-vorm en de verleden tijd, dus het zou fijn zijn als je deze beiden ook gebruikt, maar het is niet verplicht), de lengte van het betreffende stukje maakt ook niet uit, zolang het maar niet te kort is, heel lang maakt niet uit, laten we zeggen minstens zo’n 150 worden, geen maximaal.

    - Vertel kort iets over jezelf.

    Dat is het! Ik vind het ook hartstikke leuk om dit soort dingetjes te lezen, dus houd je niet in! Veel plezier en succes!
    Als er nog vragen zijn, laat het maar weten.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Meh, ik wil het lijstje graag invullen want het lijkt me hartstikke leuk maar ik heb weinig vrije tijd.. hoe gaan we dit nou oplossen :(

    ScottishLass schreef:
    Meh, ik wil het lijstje graag invullen want het lijkt me hartstikke leuk maar ik heb weinig vrije tijd.. hoe gaan we dit nou oplossen :(


    I.i.g. 1 x in de week een stukje schrijven is wel genoeg. Anders kunnen we misschien ook wel regelen dat ik het een keer overneem.. Als je het zou willen invullen, zou ik in ieder geval al leuk vinden. Want ik ben wel echt opzoek naar een goede co-writer.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.


    ''Ik heb altijd al een hekel gehad aan het invullen van kansloze formuliertjes." Lily zuchtte en haalde een hand door haar warrig rood geverfde haren.

    Naam; Lily Luise McCarter.
    Rol in het verhaal; Verhaal? Welk verhaal? Als ik al een rol in een verhaal speel is het natuurlijk de hoofdrol, of nee.. misschien beter van niet. Ik ben veel te verlegen. Als ik al een rol zou spelen dan zou ik denk ik de rol wel willen van een verliefd meisje, dat wel stoer is, want zo ben ik. Maar met een klein hartje, dus dat ik doe alsof het me niets interesseert, maar ondertussen.. Dat lijkt me leuk. Of van een country-ster, die in het voorprogramma staat van een beroemde band ofzo.
    Leeftijd; Ik ben 23 jaar, geboren op 10 april.
    Karakter; Ik ben erg lief, zorgzaam en soms verlegen, heb af en toe een kort lontje en hou er niet van om rond gekoeioneerd te worden. Ik kan af en toe heel kattig zijn maar met ruzies maak ik het altijd weer goed.
    Achtergrond; Ik ben geboren in Australië, daar heb ik met mijn ouders op een Ranch gewoond. Mijn vader had veel koeien en paarden, ik ben dus wel een echte dierenliefhebber, met paarden als mijn favoriet. Ik heb een zus die Julia heet en mijn vader heet Paul, mijn moeder ken ik niet.
    Hobby’s; Paarden, gitaar spelen (ben erg goed), zingen (schijn ik ook wel goed in te zijn), ik hou van koken en bakken.. dat was het.
    Uiterlijk; Ik heb lange haren, rood geverfd, maar van nature donkerbruin. Groene ogen met een beetje grijs. Ik ben niet zo heel lang dus ik draag graag hakken, niet mager maar ook niet te dik.

    - Gebruik je personage.
    Het was ochtend, en het was nog vroeg, langzaam rekte ik me uit en sloeg op m'n oude zoemende wekker. Mijn grote rode kater, Fat Louie, rekte zich naast me uit en zette liefdevol zijn nagels in mijn zij. Ik gromde; "Louie..." en duwde het arme beest van me af. Al mopperend klauterde ik overeind uit bed en haalde een hand door mijn warrige slaapkamerklitten. "Fijn, ook dat nog." Volgens mij was vandaag niet mijn al te beste eerste dag. Langzaam stond ik op en omdat ik me schuldig voelde krabde ik Louie achter zijn oor, "Tot zo mal beest." en verdween naar de badkamer. Gewapend met een handdoek en shampoo. Trok aan de klink en stond blijkbaar voor een dichter deur, ook dat nog. "Julia? Schiet op." Wat een rotochtend was dit.


    Lily keek nog een kort op het blaadje, trok haar wenkbrauwen op en zuchtte. Hier moesten ze het dan maar mee doen

    - Vertel kort iets over jezelf.
    Ik ben Sophie, ben 23 jaar en werkzaam als zuster in de zorg, vandaar dat ik aangaf niet zoveel tijd te hebben. In september begin ik weer aan een opleiding maar dat is maar 1x in de week naar school, werkend leren word dat dus. Verder ben ik een ontzettende paardengek en zie je dat terug in Lily. Ik lijk kwa uiterlijk niets op Lily, Ik heb blond haar en blauwe ogen, ben niet superlang maar ook niet dik of dun en ik heb een gruwelijke hekel aan hakken. Ik ben verder erg enthousiast en heb ook een ruime fantasie, ben erg ''romantisch'' volgens mijn vriend en dat zie je dus ook terug in Lily, Lily is zo ongeveer alles wat ik ben en ook wat ik niet ben.

    Wat leuk! Ook omdat het toch een soort opdracht/uitdaging is.

    Ik zie alleen geen hoofdstuk online staan l, kan het zijn dat je hem nog niet hebt geactiveerd?

    Ik zal zo de opdracht beginnen (:

    Puellae schreef:
    Wat leuk! Ook omdat het toch een soort opdracht/uitdaging is.

    Ik zie alleen geen hoofdstuk online staan l, kan het zijn dat je hem nog niet hebt geactiveerd?

    Ik zal zo de opdracht beginnen (:


    Hartstikke leuk want ik vind het geweldig om te lezen! Ik had een eerste hoofdstuk, en was er toch niet tevreden mee. In plaats ervan heb ik nu een klein proloogje geplaatst. Die staat nu online! Ik vind het altijd heel moeilijk om aan een verhaal te beginnen, maar als ik eenmaal bezig ben gaat het altijd wel goed. Dus vandaar nu ook weer die struggle. Ook daarvoor is een co-writer handig, een soort second opinion, en daar heb ik best behoefte aan.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Ah super leuk. Ben je ook van plan om nummers uit te wisselen om overleg en contact makkelijker te maken, of gaat alles via Quizlet? (beide geen probleem bij mij)

    Is het goed als ik het verhaaltje er later bij zet? Dat meld ik dan wel even. Maar ik krijg zo bezoek.

    • Naam

    Victoria Benson

    • Rol in het verhaal
    Tour manager – bot gezegd: regelt bijna alles en fixed de problemen, stuurt ook mensen aan
    (Ik heb op internet eventjes gezocht en heb een lijstje gevonden wat een tourmanager allemaal doet, dus als ik dat erbij moet zetten hoor ik het graag)

    • Leeftijd 26

    • Karakter
    Een echte Engelse meid, opgegroeid in een dorp, vrolijk en gezellig, met altijd een sarcastische opmerking of een leuke grap achter de hand. Ze lacht veel.
    Emotioneel, enthousiast en nieuwsgierig. Soms iets te layed back in het regelen van dingen. Romantisch en soms wat laks, maar heeft bijna alles over voor haar dierbaren. Ze is een zelfverzekerde sterke vrouw.

    Met haar werk is ze juist heel zakelijk, professioneel en punctueel. Toch weet ze dat werk ook iets leuks is en dus is ze erg vriendschappelijk en joviaal met haar collega’s.

    Ze heeft een hekel aan vrouwen die zeggen “mijn collegaatjes” en is dol op pizza en spaghetti. Een biertje en een wijntje gaan er beide gemakkelijk in, maar het liefst op een avondje met vrienden.

    • Achtergrond
    Ze komt uit een normaal gezien, een oudere broer en een broertje en een zusje, met best grote leeftijdsverschillen. Het was nooit echt een drukke gillende boel, waar zij dus nu haar toekomstdroom van heeft gemaakt: een groot gezin met gillende kinderen rond het aanrecht en de geur van versgebakken appeltaart door het huis.

    Ze heeft gestudeerd en ging hiervoor naar Londen. Direct was ze verliefd op de stad en het stadse leven. Nu al een aantal jaar daar wonend is ze helemaal blij met haar piepkleine, best wel dure appartementje.

    • Hobby’s
    Films en series kijken, terrasjes pakken en lekker eten. Shoppen (je hebt nooit genoeg schoenen) en reizen – ze gaat vaak naar Italië, het liefst naar Rome en neemt telkens iemand anders mee om alle klassieke verhalen aan te vertellen. Ze houdt van voetballen ook al kan ze er helemaal niks van en ook zingen doet ze graag – zo vals als wat. De radio staat altijd bij haar aan en ze is blij dat ze nu in de muziekwereld werkt.

    • Uiterlijk
    Een blondine met lange haren, in de punten zit soms wat slag. Haar haren willen vaak niet mee werken dus heeft ze het vooral los of in een paardenstaart. Ze is mooi slank, met grote borsten, dol op hakken en kan er ook goed op lopen. Een brede glimlach en een schaterende luide en vooral aanstekelijke lach.


    ***
    Victoria Benson


    Met een rommelige knot op mijn hoofd, mijn wangen rood, danste ik door mijn appartementje in Londen. De muziek stond hard, opdat hij boven de stofzuiger uitkwam.
    Het was weer tijd geweest voor de grote schoonmaak, die een traditie was geworden ter voorbereiding van een reis met werk. Na één keer te hebben verzuimd was ik stiekem gaan geloven dat het ook geluk bracht. Die ene keer had genoeg ellende en problemen veroorzaakt voor tien reizen, maar ik mocht alles in één oplossen.
    Een ster in de gevangenis, een hotelkamer in de fik, een optreden dat gecanceld en verzet moest worden en een grote groep fans die achter de juiste hotelkamer waren gekomen. Ik kon wel huilen. Maar na die horrorreis had ik mijn traditie niet meer in de steek gelaten, vandaar dat ik nu grondig stond te boenen.
    Plukken haar waren uit mijn knot gevallen, ik voelde me vies door het laagje zweet over mijn huid en ik wist gewoon dat mijn wangen zo rood als tomaten waren. Het was heet en ik was toe aan een pauze.
    Met een glas cola – met ijs – en een reep chocola zat ik uit te puffen op een hoge stoel. Mijn mobiel zoemde: mijn beste vriendin wilde mij nog zien voor vertrek. We spraken af om de volgende ochtend te gaan ontbijten samen.
    Net afgekoeld, weer gehydrateerd en klaar om te beginnen, ging mijn bel. Ik haastte mij naar de deur, streek nog gauw mijn haren achter mijn oren en nam een grote hap lucht.
    “Hey,” zei een warme mannenstem. Het was Harry die voor mijn neus stond, één van de jongens waar ik eind van de week mee op tour zou gaan.
    “Ik dacht, ik ga even langs om een gezicht bij de stem te krijgen,” legde hij loom uit. Hij leunde tegen de deurpost, alsof hij verwachtte dat ik hem niet snel binnen uit zou nodigen.
    Ik glimlachte wat, was eventjes uit het veld geslagen door zijn sexy krullen en verwarmende glimlach. Ik was me extreem bewust van mijn bezweten rode hoofd en mijn vieze lichaam. De afgeknipte korte broek was compleet uitgelubberd, het te kleine hemdje zat scheef en vol vlekken. Ik had nog net geen theedoek over mijn schouder geslagen.
    “Uh, hoi.”
    “Je ziet er goed uit,” merkte hij op. Iets in zijn stem was net niet sarcastisch.
    “Ja toch,” ging ik daar dus op verder, mijn stem in een klank getrokken waar het sarcasme vanaf droop. “Ik wilde mijn outfit voor het muziekgala even aan, even kijken hoe goed het mij stond.”
    Harry grinnikte hartelijk, hij haalde een hand door zijn haar en keek mij aan.
    “Kom binnen,” vervolgde ik.
    Eenmaal binnen zat hij op mijn houten kruk en wilde ik naast hem plaatsnemen. Hij was lang stil geweest en keek mij doordringend aan – alsof ik iets vergat.
    “Oh kut,” vloekte ik. Daarna poeslief: “Wil je wat drinken?”




    Uitgerust werd ik wakker. Toch liet ik mijn ogen gesloten en genoot ik van de zon die door de ruiten mij de dag inleidde. Ik bewoog mijn benen, strekte ze en boog ze even. Ik draaide mij op mijn buik en glimlachte bij het zachte gevoel van de koele kussens tegen mijn gezicht aan. Mijn ledematen hadden zich ontdaan van de spierpijn en toen ik eindelijk de slaap had overwonnen, opende ik mijn ogen.
    Bruine krullen en brede schouders vulden haast mijn hele blikveld. Het naakte lichaam van de man naast mij liet mij bewust worden van mijn blote borsten en ietwat gegeneerd schoof ik wat verder onder de dekens.
    Mijn hoofd startte op en mijn gedachten gingen de nacht door. Alsof een film werd teruggespoeld en opnieuw werd afgespeeld. De opkomende paniek bracht een stekende pijn in mijn slapen met zich mee. Het liet me weten dat ik niet eens zoveel alcohol had genuttigd en ik was opgelucht dat ik ook niet de vervelende smaak in mijn mond had, die ik als een gegeven kon accepteren na genoeg drankjes.
    Zonder met alcohol gevulde aderen was ik toch hier in bed beland en mijn hersenen kraakten verder. Niet zo zeer dat ik alles kwijt was van de afgelopen avond, maar meer dat ik nog de laatste restjes slaap van mij af moest schudden en mijn best moest doen om alles op een rijtje te krijgen tussen alle nieuwe indrukken door.
    Voordat ik de hele avond weer paraat had, draaide de man zich om. Een aantal onverstaanbare woorden mompelend en smakkend met zijn lippen, keerde hij zijn gezicht naar mij toe.
    Zijn rechte neus, de kleine verspreide moedervlekjes en de lijn van zijn kaak combineerden zich snel tot het bekende beeld. Voordat ik in een hogere staat van nervositeit kon schieten, of kon bedenken mijn spullen te pakken om daarna voorzichtig weg te sluipen, opende de man zijn ogen.
    Eerst fladderden zijn oogleden op en neer, zijn donkere wimpers vervulden mij met een zacht gevoel. Daarna kon hij zijn blauwe kijkers onthullen. Hij zag mij en met het weer sluiten van zijn ogen brak er een glimlach door op zijn gezicht.

    ***




    Puellae - Ashley

    Ik ben 18, net zo'n vrolijke en gezellige meid als Victoria en kan net zo vals zingen. Ik ben al jaren aan het schrijven en ik durf wel te zeggen dat ik veel beter ben geworden ( het niveau van verhaaltjes van een 13-jarige is ook wel heel makkelijk voorbij te gaan). Volgend jaar ga ik Nederlands studeren en daar ben ik echt super blij mee. Ik heb er nu al zin in! Ik ben super blij met mijn lieve vriendinnen en ik heb heel veel voor ze over. Ik heb ook zo mijn grote dromen dus hoop op een groot gezin met gillende kinderen - maar ook op een mega huis, een mooie auto en drie honden (en een man is ook wel fijn).

    (flower)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 22:18 ]

    Puellae schreef:
    Ah super leuk. Ben je ook van plan om nummers uit te wisselen om overleg en contact makkelijker te maken, of gaat alles via Quizlet? (beide geen probleem bij mij)

    Is het goed als ik het verhaaltje er later bij zet? Dat meld ik dan wel even. Maar ik krijg zo bezoek.


    Dat is prima.
    Iets als nummers uitwisselen vind ik zelf handig, omdat ik daarmee vaker bereikbaar ben, het is geen must verder, want ik weet dat sommigen liever dat soort info voor zichzelf houden. Ik vind het wel prettig werken, gaat toch altijd wat efficiënter dan via Q, alvast bedankt voor je deelname! x


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Oh, dit vind ik wel leuk! Ik ga er zo eens op mijn gemak voor zitten en kijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    Oh, dit vind ik wel leuk! Ik ga er zo eens op mijn gemak voor zitten en kijken.


    Oké, verheug me er al op. :)


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Is het goed als ik ook een stukje van een verhaal van mij er bij zet?

    De scène die ik met het personage in mijn hoofd heb, heeft niet zoveel beschrijving mogelijkheden. Dus om te laten zien hoe ik dingen beschrijf zou ik er graag een klein stukje bij willen zetten.

    Als je dat liever niet hebt omdat de rest dat ook niet heeft, begrijp ik dat heel goed (:






    • Naam
    Marley June Kestrel
    • Rol in het verhaal
    De fotograaf -alhoewel zij zichzelf af en toe ook ziet als de oppasser
    • Leeftijd
    24 jaar, geboren op tweeëntwintig december.
    • Karakter
    Marley is op het eerste gezicht een stil meisje, een echte dromer, en misschien is dat ook wel zo. Het meisje doet er namelijk alles aan om te zorgen dat haar dromen werkelijkheid zullen worden, zet zich voor de volle honderd procent in en stopt niet tot het gelukt is. Ze is een echte vechter, die met minder dan zij werkelijk kan, geen genoegen neemt. Hierdoor zou je zeggen dat ze een beetje aan de stille kant, omdat het eerder iemand is die liever luistert dan zelf aan het woord is. Zeker bij vreemde mensen kijkt zij eerst de kat uit de boom. Dat kan je dan ook zien als de sterke kant van het meisje, net als dat ze voor haar vrienden en familie door het vuur zal gaan. Dat zijn namelijk de mensen waar ze misschien nog wel meer voor zou doen om het naar hun zin te maken, dan voor zichzelf. Dan cijfert ze zichzelf met alle liefde weg en vergeet het wel eens rustig aan te doen.
    Toch als je verder gaat kijken naar haar karakter naarmate je haar iets beter leert kennen, zul je zien dat je te maken krijgt met een geheel ander persoon. Je krijgt te maken met een heel sociaal meisje, wie de oren van je hoofd af kan praten en waar je uren mee zou kunnen lachen. Vrolijk, spontaan en vol met creatieve ideeën. Ze is druk, gek en vaak te snel te enthousiast over plannen, die gelijk uitgevoerd moeten worden.
    Dit alles neemt dit niet weg dat Marley niet gemeen uit de hoek kan komen, en niet eigenwijs is. Eigenwijs is namelijk haar derde naam.
    • Achtergrond
    Marley is opgegroeid in hartje Londen samen met twee oudere broer en een jonger broertje. Je kunt dus al zien dat zij het enige meisje in de familie, maar heeft nooit moeten vechten voor haar plek. Ondanks zij een echte broer-zus relatie heeft met haar broer, dus elkaar nog net niet het huis uitvechten tot 5 minuten later niet zonder elkaar kunnen, staan deze wel altijd voor haar klaar.

    In huize Krestel is ook iedereen opgevoed met de woorden 'Leef je droom en geef alles.' Dit is dan ook precies wat Marley doet, want zij iets wilt blijven doen wat zij leuk vind.
    Toch lijkt zij een van de weinige Krestel- kinderen die lijkt te geven om haar carrière en verdere toekomst. Haar broers zijn daarin tegen zijn veel te druk & te bekend in de wereld van alcohol, feesten & we zien erna wel weer verder. Het is voor haar dan ook niet vreemd, mochten de jongens ineens weer een avond niet thuis komen. Een hele andere kant dus dan waar Marley mee bezig is, ook al kan zij door haar broers ook nog wel eens zo gezien worden. Zeker door mensen die in die wereld zitten.
    • Hobby’s
    Fotograferen
    • Uiterlijk
    Marley heeft op het eerste gezicht roodoranje lokken die in natuurlijke val tot haar onderrug reiken. Deze passen vrij mooi bij haar lichte huid, waar zij op sproeten rond haar neus en wangen na, bijna geen oneffenheden bij kent.
    Haar kleinere lengte, van net 160 cm maakt haar onschuldig, kwetsbaar en iel.
    Ze heeft een fragiel gezichtje, met altijd roze blosjes langs haar jukbeenderen en zeer volle, zachtroze lippen.
    Het mooiste aan haarzelf vindt zij echter haar ogen, de grote eye-catchers die haar naam bemerken. Met gitzwarte wimpers die van nature tot iets onder haar wenkbrauwen krullen, en de groene irissen waarmee ze vrijwel alles voor elkaar kan krijgen door de onschuldigheid die ze uitstralen. Wat haar look compleet maakt, zijn de strikken of flower crowns die zij op allerlei verschillende manieren in haar haar draagt.

    - Gebruik je personage.
    'Maaarley,' De stem, die mijn gehoorgang binnendrong, liet me nog harder rennen en deed één zachte grinnik over mijn lippen laten rollen. Ik wist wel dat dit ging werken.
    Ik mocht dan wel serieus aan het werk zijn, maar af en toe moest een grapje geen kwaad kunnen. Dit hield de sfeer wat luchtiger en leverde het vaak ook nog eens de beste beelden op. Daarbij was het goed, want ik probeerde steeds meer nieuwe manieren uit om tot het perfecte plaatje te komen. Je leerde op de meeste onverwachte en moeilijke momenten beelden schieten, wat heel handig kon zijn in de situatie waar ik in zat.
    Al was dit niet de enige reden waarom ik dit deed. Nee, op deze manier bleef iedereen een beetje zichzelf. Ik had geen behoefte om mezelf anders voor te doen dan dat ik werkelijk was. Het zou een saaie boel worden als iedereen in de crew hetzelfde te werk ging, omdat iedereen hetzelfde dacht en was.
    Geef mij maar leven in de brouwerij, want dan ging de tijd ook sneller.
    Met mijn camera in beide handen boven mijn hoofd geklemd, rende ik door de gangen, om de jongens die me op de voet volgde te fotograferen.

    - Vertel kort iets over jezelf.
    JetBlackHeart - Naomi: Ik ben 18 jaar oud en volg op dit moment de opleiding Persoonlijk Begeleider Specifieke Doelgroepen. Dit betekent dat voor mij geen enkele dag hetzelfde en ik, als ik mijn diploma in bezit heb, hele verschillende kanten op kan. Als persoon maakt mij dit vrij flexibel, sociaal en dat ik graag nieuwe uitdagingen aan ga. In mijn vrije tijd doe ik of aan fotografie of aan verhalen schrijven waar ik later ook ooit nog iets mee hoop te bereiken. Maar eerst mijn diploma voor de zorg, dan de rest.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 17:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Puellae schreef:
    Is het goed als ik ook een stukje van een verhaal van mij er bij zet?

    De scène die ik met het personage in mijn hoofd heb, heeft niet zoveel beschrijving mogelijkheden. Dus om te laten zien hoe ik dingen beschrijf zou ik er graag een klein stukje bij willen zetten.

    Als je dat liever niet hebt omdat de rest dat ook niet heeft, begrijp ik dat heel goed (:


    Dat mag hoor! Als je maar ook even het verhaaltje met je personage erin erbij zet, dat vind ik ook wel belangrijk.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    JetBlackHeart schreef:
    Ik maak het straks af





    • Naam
    Marley June Kestrel
    • Rol in het verhaal
    De fotograaf -alhoewel zij zichzelf af en toe ook ziet als de oppasser
    • Leeftijd
    24 jaar, geboren op tweeëntwintig december.
    • Karakter
    Marley is op het eerste gezicht een stil meisje, een echte dromer, en misschien is dat ook wel zo. Het meisje doet er namelijk alles aan om te zorgen dat haar dromen werkelijkheid zullen worden, zet zich voor de volle honderd procent in en stopt niet tot het gelukt is. Ze is een echte vechter, die met minder dan zij werkelijk kan, geen genoegen neemt. Hierdoor zou je zeggen dat ze een beetje aan de stille kant, omdat het eerder iemand is die liever luistert dan zelf aan het woord is. Zeker bij vreemde mensen kijkt zij eerst de kat uit de boom. Dat kan je dan ook zien als de sterke kant van het meisje, net als dat ze voor haar vrienden en familie door het vuur zal gaan. Dat zijn namelijk de mensen waar ze misschien nog wel meer voor zou doen om het naar hun zin te maken, dan voor zichzelf. Dan cijfert ze zichzelf met alle liefde weg en vergeet het wel eens rustig aan te doen.
    Toch als je verder gaat kijken naar haar karakter naarmate je haar iets beter leert kennen, zul je zien dat je te maken krijgt met een geheel ander persoon. Je krijgt te maken met een heel sociaal meisje, wie de oren van je hoofd af kan praten en waar je uren mee zou kunnen lachen. Vrolijk, spontaan en vol met creatieve ideeën. Ze is druk, gek en vaak te snel te enthousiast over plannen, die gelijk uitgevoerd moeten worden.
    Dit alles neemt dit niet weg dat Marley niet gemeen uit de hoek kan komen, en niet eigenwijs is. Eigenwijs is namelijk haar derde naam.
    • Achtergrond
    Marley is opgegroeid in hartje Londen samen met twee oudere broer en een jonger broertje. Je kunt dus al zien dat zij het enige meisje in de familie, maar heeft nooit moeten vechten voor haar plek. Ondanks zij een echte broer-zus relatie heeft met haar broer, dus elkaar nog net niet het huis uitvechten tot 5 minuten later niet zonder elkaar kunnen, staan deze wel altijd voor haar klaar.

    In huize Krestel is ook iedereen opgevoed met de woorden 'Leef je droom en geef alles.' Dit is dan ook precies wat Marley doet, want zij iets wilt blijven doen wat zij leuk vind.
    Toch lijkt zij een van de weinige Krestel- kinderen die lijkt te geven om haar carrière en verdere toekomst. Haar broers zijn daarin tegen zijn veel te druk & te bekend in de wereld van alcohol, feesten & we zien erna wel weer verder. Het is voor haar dan ook niet vreemd, mochten de jongens ineens weer een avond niet thuis komen. Een hele andere kant dus dan waar Marley mee bezig is, ook al kan zij door haar broers ook nog wel eens zo gezien worden. Zeker door mensen die in die wereld zitten.
    • Hobby’s
    Fotograferen
    • Uiterlijk
    Marley heeft op het eerste gezicht roodoranje lokken die in natuurlijke val tot haar onderrug reiken. Deze passen vrij mooi bij haar lichte huid, waar zij op sproeten rond haar neus en wangen na, bijna geen oneffenheden bij kent.
    Haar kleinere lengte, van net 160 cm maakt haar onschuldig, kwetsbaar en iel.
    Ze heeft een fragiel gezichtje, met altijd roze blosjes langs haar jukbeenderen en zeer volle, zachtroze lippen.
    Het mooiste aan haarzelf vindt zij echter haar ogen, de grote eye-catchers die haar naam bemerken. Met gitzwarte wimpers die van nature tot iets onder haar wenkbrauwen krullen, en de groene irissen waarmee ze vrijwel alles voor elkaar kan krijgen door de onschuldigheid die ze uitstralen. Wat haar look compleet maakt, zijn de strikken of flower crowns die zij op allerlei verschillende manieren in haar haar draagt.

    - Gebruik je personage.
    - Komt straks.

    - Vertel kort iets over jezelf.
    JetBlackHeart - Naomi: Ik ben 18 jaar oud en volg op dit moment de opleiding Persoonlijk Begeleider Specifieke Doelgroepen. Dit betekent dat voor mij geen enkele dag hetzelfde en ik, als ik mijn diploma in bezit heb, hele verschillende kanten op kan. Als persoon maakt mij dit vrij flexibel, sociaal en dat ik graag nieuwe uitdagingen aan ga. In mijn vrije tijd doe ik of aan fotografie of aan verhalen schrijven waar ik later ook ooit nog iets mee hoop te bereiken. Maar eerst mijn diploma voor de zorg, dan de rest.


    Je karakter lijkt me echt een heel leuk persoon!


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    ParaxSiempre schreef:
    (...)

    Je karakter lijkt me echt een heel leuk persoon!


    Dankjewel! :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer