• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Noooo mijn video over Azazel is officieel van Youtube verbannen. Cryyy. Had bijna de 600k gehaald. :c

    Ja, ik weet nu wel hoeveel ik mezelf haat. Tijd om verder te gaan, ik heb genoeg te doen vandaag.


    Your make-up is terrible

    Eindelijk aan Suits begonnen! c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shite ga ik nu echt serieus proefrijden voor een trainingsstal? Omg omg, ik ben zo bang dat ik dit ga verpesten D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Shite ga ik nu echt serieus proefrijden voor een trainingsstal? Omg omg, ik ben zo bang dat ik dit ga verpesten D:

    OEH successss !


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    OEH successss !


    Thank you very much. Tis pas over twee weken, gelukkig. Kan ik me mentaal voorbereiden :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ah, leuk. Wil je een quiz maken, blijft hij hangen op een witte pagina waarvan de link "http://www.quizlet.nl/process.php" is. Heb het drie keer opnieuw geprobeerd, maar krijg het telkens weer. Leuk dit. Wil je na lange tijd weer eens een quiz maken, krijg je dit.
    Heb het plaatje ook al verplaatst naar de tekst, maar het blijft hetzelfde doen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 11:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is quizlet zo stil. Het is vakantie, maar het lijkt wel of iedereen nog op school zit. :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ouders en technologie... nope. Zelfs internet lijkt nog moeizaam te gaan en het is gewoon frustrerend om ernaar te kijken. Zeker als ik al aanbied om te helpen, maar neeee, natuurlijk niet. Dat kunnen ze zelf wel. Donders eigenwijs.
    Maar klagen dat het allemaal maar niet mee werkt, ja dat kunnen ze wel. En als ik zeg dat ze moeten ophouden met klagen, dan ben ik degene die vervelend is lol.

    Je bent gewoon een klootzak. Je zegt dat je me snapt, maar dat doe je overduidelijk niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haat dierentuinen en circussen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Word mijn klacht wel gezien? :\
    Ik zou graag die quiz willen maken namelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat moet ik hier nou mee?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ja, dat je een haat hebt aan taal is aan je schrijfstijl, spelling en grammatica te merken.

    Drukke dag vandaag, maar afleiding is ook wel even goed


    "It means no worries, for the rest of your days"