• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rivailles schreef:
    Laat het rusten, alsjeblieft. Voordat het straks uit de hand loopt.

    Nee, want als je eens wist hoeveel pijn dit doet.. Ik ben woest en ik heb al eerder gevraagd of deze persoon, met z'n andere account, wilde stoppen en hij gaat gewoon door. Sorry, maar ik trek dit op het moment echt niet en er word niets aan gedaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Nee, want als je eens wist hoeveel pijn dit doet.. Ik ben woest en ik heb al eerder gevraagd of deze persoon, met z'n andere account, wilde stoppen en hij gaat gewoon door. Sorry, maar ik trek dit op het moment echt niet en er word niets aan gedaan.


    Dan nog, alsjeblieft. Hou de eer aan jezelf hoog. Straks wordt jij gestraft, alleen maar omdat je er op in bent gegaan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Dan nog, alsjeblieft. Hou de eer aan jezelf hoog. Straks wordt jij gestraft, alleen maar omdat je er op in bent gegaan.


    Dan moet er wat aan gedaan worden, want ik voel me nu echt waardeloos en kut en alles.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 21:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Dan moet er wat aan gedaan worden, want ik voel me nu echt waardeloos en kut en alles.


    Stuur een bericht aan een moderator?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Dan moet er wat aan gedaan worden, want ik voel me nu echt waardeloos.

    Je bent zoveel beter dan die persoon, Kelly. Echt waar. Ik snap dat je het niet meer trekt; dit gaat te ver namelijk. Keep your head high.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Nee, want als je eens wist hoeveel pijn dit doet.. Ik ben woest en ik heb al eerder gevraagd of deze persoon, met z'n andere account, wilde stoppen en hij gaat gewoon door. Sorry, maar ik trek dit op het moment echt niet en er word niets aan gedaan.


    Het is lullig van die persoon dat hij dit doet, maar hij wilt duidelijk een reactie uitlokken, dus misschien kun je er beter niet op reageren, al kan ik snappen dat dat lastig is, maar dan houdt hij vanzelf wel op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rivailles schreef:
    (...)

    Stuur een bericht aan een moderator?

    Ik heb al tig meldingen gedaan, net is er pas een aangenomen. Vorige keer was er geen aangenomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velaris schreef:
    (...)

    Het is lullig van die persoon dat hij dit doet, maar hij wilt duidelijk een reactie uitlokken, dus misschien kun je er beter niet op reageren, al kan ik snappen dat dat lastig is, maar dan houdt hij vanzelf wel op.

    Kijk, normaal zou het me niets doen, maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat ik niets goed doe en zeg en met dit word het feit nog even hard onder de neus gedrukt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Ik heb al tig meldingen gedaan, net is er pas een aangenomen. Vorige keer was er geen aangenomen.


    Naja, het account is nu geband, dus voor nu is het opgelost, toch? Wat er verder aan de hand is, geen idee. Maar ik neem aan, als het echt zo erg is, dat er echt wel naar gekeken wordt c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Naja, het account is nu geband, dus voor nu is het opgelost, toch? Wat er verder aan de hand is, geen idee. Maar ik neem aan, als het echt zo erg is, dat er echt wel naar gekeken wordt c:

    Ik hoop het :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waag het niet om het hele weekend te verneuken door vannacht laat te gaan slapen. Dan zeur je morgen om 7 uur al dat je moe bent en wil je niets doen. Wees nou eens verstandig en verpest je dagen niet zo door alleen maar te slapen.

    Ugh fijn dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Kijk, normaal zou het me niets doen, maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat ik niets goed doe en zeg en met dit word het feit nog even hard onder de neus gedrukt.

    Ik snap helemaal hoe je, je voelt. Als je maar weet dat ik er voor je ben. Don't feel alone. You're not doing anything wrong. Je hebt gewoon een sterke mening. Een sterke mening is niets verkeerds <3

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 22:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RichardSHarmon schreef:
    Ugh fijn dit.





    // Je gezicht poetsen met Cif is een slecht idee. Maar het haalt wel de verf weg.

    Both <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.