• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet het even kwijt maar ik hou zoveel van mijn vriendje <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    zal ik het broertje van mijn ex fix
    -neeee dat is een slecht idee
    maar
    -NO sarah


    i put the fun in funeral

    "Maar geeft u er dan echt helemaal niets om dat kinderen in Afrika niet op elk moment toegang hebben tot water." -Oxfam Novib abonnementenverkoper


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Waarom wordt er nou een lijstje van gemaakt (precies na wat ik vermeld en níet wil)? Volgens mij heeft het echt geen waarde van wat ik zeg. Nu is er verdomme een grotere kans op. Dankjewel. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoi ik ben Thomas, ban me


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    I'm in a generous mood. Anyone want some credits?

    I am a mortal, but am I human?
    How beautiful life is now when my time has come
    A human destiny, but nothing human inside
    What will be left of me when I'm dead?
    There was nothing when I lived


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Welke?

    De 'last big one' ofzo. Dat je in een groot overheidsgebouw moet parachuten en dan de computer moet kraken door je telefoon er aan te leggen en dan het IP adres zoeken in een bewegende lijst en daarna Sentinel als wachtwoord invullen met bewegende hokken.

    En nu nauwelijks reageren...

    Naja niet te druk maken, het komt wel goed. Onze vriendschap is sterk genoeg daarvoor. Maar alsnog wel een beetje stom vandaag


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Je bent echt irritant. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Verf uitspoelen of nog niet? Het is helemaal blauw in plaats van paars. How funny. (:

    Nythe schreef:
    Verf uitspoelen of nog niet? Het is helemaal blauw in plaats van paars. How funny. (:


    Blauw is cool C:


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Blauw is cool C:

    Ja, het ziet er wel vet uit bij de haarwortel. Diep blauw ^^

    // Op hoop van zege uitspoelen maar. En anders verf ik het morgen nóg een keer paars. Of ik ontkleur en doe roze. Al zal me dat vast niet staan..

    ^ Heb je eerst je haar gebleekt alvorens je haar verft met paars?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    ^ Heb je eerst je haar gebleekt alvorens je haar verft met paars?

    Nee, dat moet ik meerdere keren doen voordat er genoeg kleur uit mijn haar is. De rode/oranje gloed blijft heel lang in mijn haar zitten.
    Of ik moet het een keer goed laten doen door een kapper. Dat is denk ik ook gezonder voor mijn haar.