• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb de neiging om naar de supermarkt te gaan en allemaal ongezond eten te halen... hm. Tough choice.
    Oh change of plans, McDonalds it is. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 13:21 ]

    Waarom in vredesnaam reageer je nergens op. Je telefoon staat zelfs uit. En ik zou je appen. Ik word nu wel echt steeds geïrriteerder nu je niet reageert. Dus please zet je telefoon aan. :/ en als je niet binnen een half uur reageerd heeft het überhaubt geen zin meer om naar je toe te gaan :(


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Het moment dat je niet meer weet welke usernaam je hebt en je op je profiel moet kijken wat het ook alweer was. :X

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 13:30 ]

    IEDEREEN is into Pokémon GO. Hilarisch hoe mensen hiervoor giftcards gaan weggeven.
    En dan te bedenken dat ziekenhuizen, politiebureaus en al dat soort instanties iedereen wegwuiven.


    Deep inside, I've never felt alive

    Staan er twee deelnemers in de eliminatie waarvan je wil dat ze blijven en één van hun echt weg moet. Gawwd.

    // Hopen dat paars wel op deze vreemde blauw/grijs/groen/bruine haarkleur pakt.
    Anders ga ik van het weekend ontkleuren en er baby roze in gooien.

    - alcohol haalt de uitwasbare kleur van je huid af. En van je haar. Lol.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 14:59 ]

    "Dan bel ik u over vijf minuten terug"
    Vijftien minuten later en ik hoor maar NIKS en ik heb een afspraak, weet je, man van Simpel


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat een bullshit. Ik weet dat het niet gaat werken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Verf zit er in. Gelukkig heb ik mijn haar altijd los, want zo ziet niemand mijn geverfde nek (':

    Neem nooit een abonnement bij Ben. Ballezaak


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, you badass. Ben trots op jezelf, zou ik zeggen :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Misschien (waarschijnlijk?) ligt het aan mij, maar geen enkele Nederlandstalige blog of website die ik tot nu toe heb gevonden wekt nou echt veel vertrouwen in me dat dat mensen zijn waarvan ik schrijfadvies zou willen aannemen. Het is allemaal zo kort en droog geschreven. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb 8 uur geslapen vannacht, maar ik was moe genoeg om het nodig te vinden een dutje te gaan doen. Wat?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mijn ship zou canon worden. Dit is de laatste aflevering van het seizoen en het is nog steeds niet canon. Wat.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Serieus je huilt 24/7 dat je jezelf te dik vindt, maar doet geen moeite om minder ongezond eten je mik in te duwen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn ship is helemaal geen canon geworden. Mijn leven is een leugen :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."