• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Winkels moeten blij zijn met mij dat ik Teen wolf kijk, want daardoor ben ik die dingen gaat proberen en er verslaafd aan geworden :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You would think that worry about people gets less, if you have to worry about them once a week. But it just doesn't. And now I'm angry about it, but that's bloody selfish


    Ex astris, sciencia

    Assassin schreef:
    (...)

    Awh, ik ben in Enschede en ik moet morgen naar Duitsland naar een park zonder winkels. ;c

    Noes :c
    Als je thuis was had ik wel wat langs gebracht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Noes :c
    Als je thuis was had ik wel wat langs gebracht.


    Dat is lieeef. Doe het door de brievenbus met mijn naam erop!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is lieeef. Doe het door de brievenbus met mijn naam erop!

    Of als je terug bent haal ik weer xd

    // Dit dus
    boem


    bam


    me when I see/have Reese's


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    ^ Gaan we er nou over door of stoppen we gewoon? Ik wens wel meer mensen dood, maar spreek het niet hardop uit en dit was iets waardoor ik wat meer voldoening kreeg.

    Sure, typ reeses bestelen in plaats van bestellen ;')


    Ik vond het wel noodzakelijk om te zeggen, aangezien ik trollen nog een stuk onschuldiger vind dan doodwensen en dat zo'n heftige reactie de sfeer voor mij nog meer verpest.


    i put the fun in funeral

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Of als je terug bent haal ik weer xd

    // Dit dus
    boem


    bam


    me when I see/have Reese's



    HAHA. Dat heb ik nooit opgemerkt.


    Your make-up is terrible

    Mensen, laat deze discussie nu gewoon rusten! De gemoederen zijn al genoeg verhit geraakt, dus dit kan nu beter stoppen!


    What would Emma do?

    Assassin schreef:
    (...)

    HAHA. Dat heb ik nooit opgemerkt.

    Dat was het enige dat ik zag, omdat ik telkens terug spoelde om te kijken wat het was en toen ik het gevonden had ging ik zoeken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dewgong schreef:
    Mensen, laat deze discussie nu gewoon rusten! De gemoederen zijn al genoeg verhit geraakt, dus dit kan nu beter stoppen!


    Euhm drie pagina's aan haat zonder ingreep van een mod en ik trek mijn mond open en er mag niks meer gezegd worden. Dit spel mag ook wel weer eens ophouden.


    i put the fun in funeral

    Ik ben de laatste tijd zo duf en ik heb geen idee hoe het komt en wat ik eraan kan doen :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hypno schreef:
    (...)

    Euhm drie pagina's aan haat zonder ingreep van een mod en ik trek mijn mond open en er mag niks meer gezegd worden. Dit spel mag ook wel weer eens ophouden.

    Want ik heb echt geen PB gehad en zo. Niet alles hoeft gezien/gehoord te worden om waar te zijn.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 23:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo gek op mijn Duits docente oh mijn god wat een snoepje ik wil dat ze morgen honderd euro op straat vindt of zo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leave my room, please

    Wiarda schreef:
    Ik ben zo gek op mijn Duits docente oh mijn god wat een snoepje ik wil dat ze morgen honderd euro op straat vindt of zo

    Dat is zo lief c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.