• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aerate schreef:
    Als iemand de username "Hippopotomonstrosesquippedaliofobie" neemt, dan ben ik die eeuwig dankbaar.


    Past niet. Je mag maar 12 letters ofzo :W


    26 - 02 - '16

    Aerate schreef:
    Als iemand de username "Hippopotomonstrosesquippedaliofobie" neemt, dan ben ik die eeuwig dankbaar.


    Angst voor lange woorden, toch?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 23:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Past niet. Je mag maar 12 letters ofzo :W


    GODDONUT

    @RichardSHarmon, yess.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 23:35 ]


    Heaven is a place that we all have

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Ik heb in ieder geval alle muggen in mijn huis zien sterven toen mijn katten nog klein waren. Genieten was dat.


    Oh, dat is inderdaad echt geweldig. Het is dat ik geen katten thuis heb, anders zou ik ze ook op muggenjacht laten gaan. (cat)


    // Iemand heeft dus een username ingenomen waarvan ik dacht dat dat nooit zou gebeuren omdat het een super onbekende band is. I wanted it, meh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kan er trouwens echt iets onder je huid lopen? :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Kan er trouwens echt iets onder je huid lopen? :')

    Zullen we het maar houden op nee?
    Dat is wel zo goed, denk ik.

    // Masterchef kijken in bed, want why not?

    Nythe schreef:
    (...)
    Zullen we het maar houden op nee?
    Dat is wel zo goed, denk ik.

    // Masterchef kijken in bed, want why not?


    Maar het voelt zo! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerate schreef:
    is er een ander woord om te zeggen: je maakt me blij maar tegelijk ook dat gevoel van euforie en je geeft me het gevoel dat ik zo even de zon kan gaan blussen en dat ik net een vallende ster ben die naar God rijdt op een gouden skateboard.

    is daar een woord voor?


    Dat kan geloof ik geclassificeerd worden onder verliefd zijn op iemand lol hahaha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Im not a smart man, im sorry


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Dit gaat helemaal nergens meer over. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm so booooooooored.


    Your make-up is terrible

    mag ik lachen ik gebruik een samsung galaxy young 2 omdat mijn sony wordt gerepareerd haha

    What.. the.. fuck.. ik snap je echt niet.

    Wanneer de katten ouders van huis zijn naar bed zijn, dansen de muizen op tafel gaan de zusjes tv kijken omdat pa de nieuwe tv constant bezet houdt overdag. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Aerate schreef:
    (...)

    Nee, jij moet voor mij uitkijken dat ik geen methamphetamine of heroïne ga nemen tijdens mijn reign of awesomeness.

    Jij bent altijd awesome <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.