• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I have to peeeeeeeee.


    Your make-up is terrible

    Wanneer men oordelen over je heeft, maar niet eens het echte verhaal kennen. Stay out of this.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus zo voelt het als iemand je hart breekt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn keel doet pijn T-T


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    Mijn keel doet pijn T-T

    Trachitol!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Trachitol!


    Hebben we niet in huis ):
    Oh well, moet morgen toch naar de dokter, misschien heeft die wel iets voor me. En dat gehoest ook, uugh. It hurts.


    26 - 02 - '16

    Nog nooit eerder gehuild om een aanslag, maar nu... ik trek het opeens niet meer. In wat voor een zieke wereld leven we

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Hebben we niet in huis ):
    Oh well, moet morgen toch naar de dokter, misschien heeft die wel iets voor me. En dat gehoest ook, uugh. It hurts.


    Honing!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Krolock schreef:
    Nog nooit eerder gehuild om een aanslag, maar nu... ik trek het opeens niet meer. In wat voor een zieke wereld leven we

    Al helemaal om het op een feestdag te doen. Sick.

    Nythe schreef:
    (...)
    Al helemaal om het op een feestdag te doen. Sick.

    Nouja het maakt niet uit op welke dag het gebeurt, de schade blijft hetzelfde

    Ik denk dat ik maar beter kan gaan slapen. Hele nacht het nieuws volgen lijkt me nu niet verstandig.

    Krolock schreef:
    (...)
    Nouja het maakt niet uit op welke dag het gebeurt, de schade blijft hetzelfde

    Ik denk dat ik maar beter kan gaan slapen. Hele nacht het nieuws volgen lijkt me nu niet verstandig.

    Ik bedoelde meer dat ze het juist op speciale dagen doen, zodat er veel mensen zijn.

    Nythe schreef:
    (...)
    Ik bedoelde meer dat ze het juist op speciale dagen doen, zodat er veel mensen zijn.


    En de terroristische organisaties zijn zeker bewust van het feit dat het een feestdag is, puur om mensen niet alleen fysiek, maar ook emotioneel pijn te doen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 0:46 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja mam. Ik word fucking misselijk als ik in mijn eentje in bed lig wanneer het donker is. Daarom slaap ik niet. Jeez. Leave me alone.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oke, het is warm, benauwd en ik ben moe. Weltrusten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eindelijk thuis...


    "It means no worries, for the rest of your days"