• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    Ik ben zo gek op mijn Duits docente oh mijn god wat een snoepje ik wil dat ze morgen honderd euro op straat vindt of zo


    Aw. This made me smile. JIP, YOU CUTEPATOOT.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I'm so booooored.


    Your make-up is terrible

    Omgekeerde wereld dit


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Sometimes I feel so bloody empty not knowing WHAT THE HELL IS WRONG WITH ME. Well, perhaps I'm just tired of having no voice in things I care for. Fuck this.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fuck you, Mi Fit. Als Mi band Tools kan verbinden, ben jij gewoon dom omdat je het niet kan.


    Your make-up is terrible

    Ik had nooit gedacht dat deze dag eindelijk zou aanbreken. Er komt iets nuttigs uit Alexander De Croo's mond.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    K. Weer iets fout gedaan. Well excuse me for being alive!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe kun je zelfs de geboorte van andermans kind om JOU laten draaien? Jezus Fistus.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dit is ook echt nogal kut.. Ik moet ook echt geen vrienden meer voorstellen aan andere vrienden want het is zo ongelofelijk kut om ze zo anders en raar te zien doen als iemand anders erbij is.

    HAHA okay Megs doe normaal nu, doe normaal!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 23:49 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik haat het als mensen niet kloppen en zomaar mijn kamer binnen walsen. Eh, privacy enzo ..

    Ugh dit is echt geen goed plan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    De nood aan mezelf in slaap huilen is hoog, maar ik wil er morgen niet bijlopen dat het lijkt alsof ik aan de drugs zit. Struggles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me zo slecht.


    26 - 02 - '16

    Christ, stel je niet zo aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nythe schreef:
    Ik haat het als mensen niet kloppen en zomaar mijn kamer binnen walsen. Eh, privacy enzo..


    Don't walk. Run, you sheep, run.