• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parley schreef:
    Iemand tips tegen misselijkheid of nou, niet echt misselijkheid maar meer een soort onrustig gevoel in mijn buikje? Ik word er echt zo moe van. :<


    Een kopje thee misschien?


    26 - 02 - '16

    Nythe schreef:
    "Leer er maar mee leven dat je zusje over 9 weken een kind heeft en *haar vriendje* hier ook dagelijks is, we hebben dan geen plek meer voor *mijn vriend*. Het is niet anders, het feit ligt er nu eenmaal dat je zusje niet voorzichtig geweest is."

    En nu ga ik mezelf opsluiten en huilen.

    Ik wil niet meer leven.

    Ik wens je zoveel erge dingen toe op dit moment. Je wil niet weten wat ik allemaal hoop dat er bij de bevalling gebeurt.


    Jeetje.. That sucks D:
    Is er geen mogelijkheid dat jij en je vriend samen een plek zoeken om te wonen? Ik weet natuurlijk niet hoe het nu tussen jullie gaat, aangezien ik wel eens gelezen heb dat het niet helemaal lekker ging. Damn.. Ik vind dit zo naar voor je ):


    26 - 02 - '16

    Mijn geschiedenisdocent is voor de tweede keer papa geworden vorige week akdakdhsj hIJ WAS ZO TROTS TOEN HIJ OVER HAAR VERTELDE EN AKDBAKSKHS BABYYYY.

    Even om het zware nieuws van de laatste tijd af te wisselen met een vrolijke noot

    // Edit oh kut ik had de posts hierboven niet gezien dus dit was niet extra zuur bedoeld maar hij was heel enthousiast en blij en het werkte aanstekelijk en ik had de topicsfeer niet helemaal door whoops :c

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 14:45 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I don't approve v.v


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Snotterig as fuck. Volgens mij is er wel een halve keukenrol doorheen gegaan en ik heb mijn vierde kopje thee al op. Mweh. I don't like this :C


    26 - 02 - '16

    Ik wil niets meer met je te maken hebben, ook al ben je mijn zusje. Denk maar niet dat ik ga oppassen. En ik twijfel of ik tegen je ga zeggen dat ik het contact verbreek als je weer zwanger bent voor je getrouwd bent met hem (of het moet minstens 4 jaren later zijn), of dat ik dat niet vertel en als je over 4 maanden weer zwanger bent (want wat zijn condooms?) het pas zeg en daarna nooit meer met je praat.
    Ik hoop wel dat je weet dat je niet alleen je eigen leven verpest hebt door je acties. Mijn leven heb je ook verpest en je opa en oma moeten op hun 70+ leeftijd nog eens voor een kind gaan zorgen. Want jij gaat gewoon door met school. Beter betaal je oma wel voor het oppassen nu ze een 4e oppaskind krijgt. Was jij niet al lastig genoeg in je puberteit?
    Ik vind je gewoon een stomme hersenloze slet. En je vriendje ook. Hij kon niet eens even een week wachten na je operatie en moest te nodig seks hebben. Dude, gebruik je handen.. Nee, in plaats daarvan ga je lekker onveilig neuken terwijl ze nog in het ziekenhuis ligt. Je moet jezelf schamen! Diep schamen! Zielig jongetje ben je. Ik hoop dat je erg blij bent met de gevolgen van je acties.

    Het is wachten op het moment dat ik dit alles uitschreeuw naar jou. Al de frustraties die jij veroorzaakt hebt. Reken er maar op dat je ze terug krijgt.


    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Jeetje.. That sucks D:
    Is er geen mogelijkheid dat jij en je vriend samen een plek zoeken om te wonen? Ik weet natuurlijk niet hoe het nu tussen jullie gaat, aangezien ik wel eens gelezen heb dat het niet helemaal lekker ging. Damn.. Ik vind dit zo naar voor je ):

    Dat zou wel kunnen, als het weer wat beter gaat. Maar of dat nog gaat gebeuren.. Elke keer als ik naar hem toe wil zegt hij dat hij al andere dingen heeft of ziek is.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 14:55 ]

    Jeeeeeeeetje. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mmmh ik ga je 4 weken niet zien :/ maar okay. Dat overleef ik wel. Ik had je vandaag alleen wat langer willen zien dan 5 min ):

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 15:10 ]


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Oh well, dat ik het niet eens ben met mijn ouders over de honden betekend niet dat mijn dag nu stuk is. Verre van. 'Cause I'm dating this very amazing guy now. (bloos) (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En once again, ik kan hem niet uitstaan. Ugh, weg.

    - Als ik iedereen hier zo hoor flippen over die brand, dan krijg ik echt de indruk dat het me verrassend weinig doet want jeezz.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 15:18 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dus. Er ligt momenteel een familielid in het ziekenhuis en zijn zoon gaat morgen op vakantie en wij gaan ook nog weg. Dit sucks. Ook al is het voornamelijk zijn eigen egoïstische schuld dat hij er ligt, toch gun je het zo'n man niet.

    Ik ga je echt niet meer helpen. Hoe moeilijk is het nou om te erkennen dat het mijn hulp was of even een simpele dankjewel te zeggen? Godverdomme zeg, ik word hier echt geïrriteerd/boos van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Salarisindicatie: Van € 5 tot € 11.790.686

    Helder. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    This guy knows shit ^^ favoriete karakters Sirius, Remus en Ron. Ik vind het helemaal top^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    De printer doet het zeker nog steeds niet. Hoe wil je dat ik dan mijn treinkaartje en toegangskaartje uitprint?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."