Ik wil niets meer met je te maken hebben, ook al ben je mijn zusje. Denk maar niet dat ik ga oppassen. En ik twijfel of ik tegen je ga zeggen dat ik het contact verbreek als je weer zwanger bent voor je getrouwd bent met hem (of het moet minstens 4 jaren later zijn), of dat ik dat niet vertel en als je over 4 maanden weer zwanger bent (want wat zijn condooms?) het pas zeg en daarna nooit meer met je praat.
Ik hoop wel dat je weet dat je niet alleen je eigen leven verpest hebt door je acties. Mijn leven heb je ook verpest en je opa en oma moeten op hun 70+ leeftijd nog eens voor een kind gaan zorgen. Want jij gaat gewoon door met school. Beter betaal je oma wel voor het oppassen nu ze een 4e oppaskind krijgt. Was jij niet al lastig genoeg in je puberteit?
Ik vind je gewoon een stomme hersenloze slet. En je vriendje ook. Hij kon niet eens even een week wachten na je operatie en moest te nodig seks hebben. Dude, gebruik je handen.. Nee, in plaats daarvan ga je lekker onveilig neuken terwijl ze nog in het ziekenhuis ligt. Je moet jezelf schamen! Diep schamen! Zielig jongetje ben je. Ik hoop dat je erg blij bent met de gevolgen van je acties.
Het is wachten op het moment dat ik dit alles uitschreeuw naar jou. Al de frustraties die jij veroorzaakt hebt. Reken er maar op dat je ze terug krijgt.
Fuzzypants schreef:
(...)
Jeetje.. That sucks
Is er geen mogelijkheid dat jij en je vriend samen een plek zoeken om te wonen? Ik weet natuurlijk niet hoe het nu tussen jullie gaat, aangezien ik wel eens gelezen heb dat het niet helemaal lekker ging. Damn.. Ik vind dit zo naar voor je ):
Dat zou wel kunnen, als het weer wat beter gaat. Maar of dat nog gaat gebeuren.. Elke keer als ik naar hem toe wil zegt hij dat hij al andere dingen heeft of ziek is.
[ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 14:55 ]