• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Er is ook helemaal geen gevaar als je gewoon blijft opletten en kijkt voor je de straat oversteekt. (:

    // Nevermind, who even cares. I will just silently leave when I think I'm ready.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 12:47 ]

    Mijn polsen zijn zo overbelast, lol. Dit is echt slect voor mijn polsen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben echt gewoon zo fucking ongelukkig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sorry hoor, maar je bent de hele fucking week bij je vriendje geweest en nou moet hij ook nog bij ons komen slapen omdat mijn vriend ziek is? Hij kon de 3 vorige weekenden blijven slapen en toen is er geen gebruik van gemaakt. GET LOST! Als je mijn dochter was mocht je je helemaal niet meer bij je vriend slapen of hij hier. Hij moet eerst maar leren zijn penis in zijn broek te houden en jij moet leren je benen te sluiten. En daarnaast ook voorbehoedsmiddelen gebruiken. Dat zou ook handig zijn in vervolg.

    Ik ben zo - zo boos en sta op het punt om te janken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 13:03 ]

    Nythe schreef:
    ^ Er is ook helemaal geen gevaar als je gewoon blijft opletten en kijkt voor je de straat oversteekt. (:

    // Nevermind, who even cares. I will just silently leave when I think I'm ready.


    Jup, maar als ik dat zeg is het: "ja, maar..."
    UGH, SHUT UP!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Jup, maar als ik dat zeg is het: "ja, maar..."
    UGH, SHUT UP!

    Altijd de "ja, maar" ><
    Je bent gelukkig volwassen genoeg om heel goed te kunnen opletten (:

    // Ik heb iets nodig waar ik diep mijn nagels in kan zetten. Ik ben zo vreselijk gefrustreerd!

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 13:09 ]

    Je kunt blijven zeiken wat je wil, maar volgende maand ben ik toch het huis uit, :')


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nythe schreef:
    (...)
    Altijd de "ja, maar" ><
    Je bent gelukkig volwassen genoeg om heel goed te kunnen opletten (:

    // Ik heb iets nodig waar ik diep mijn nagels in kan zetten. Ik ben zo vreselijk gefrustreerd!


    Precies. Ik word 20 dit jaar en ben al een jaar wettelijk volwassen, dus mensen moeten stoppen met zeiken xd
    Normaal zeg ik niet dat ik volwassen ben, omdat ik dat niet wil zijn, maar op dit soort momenten word ik gewoon pissig.

    En kijk voor een stressbal, is heel fijn :3


    // Ik ben zo blij dat Deen nu ook 100% kalfssmeerworst heeft! (:
    Hoef ik er niet voor naar de AH

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 13:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Leer er maar mee leven dat je zusje over 9 weken een kind heeft en *haar vriendje* hier ook dagelijks is, we hebben dan geen plek meer voor *mijn vriend*. Het is niet anders, het feit ligt er nu eenmaal dat je zusje niet voorzichtig geweest is."

    En nu ga ik mezelf opsluiten en huilen.

    Ik wil niet meer leven.

    Ik wens je zoveel erge dingen toe op dit moment. Je wil niet weten wat ik allemaal hoop dat er bij de bevalling gebeurt.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 13:26 ]

    Houd eens op met dat geboor. Ik steek die boor anders straks in je reet. Alsjeblieft, dankjewel.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 13:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Butterfly. Butterfly. Butterfly. Butterfly.

    Tijd voor Reese's.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    what the actual fuck.

    Iemand tips tegen misselijkheid of nou, niet echt misselijkheid maar meer een soort onrustig gevoel in mijn buikje? Ik word er echt zo moe van. :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )



    omfg