• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hypno schreef:
    (...)

    nice daar komt mijn familie vandaan


    Oh nice ;3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Well, daar gingen mijn weekendplannen.

    Ik moet echt eens gaan douchen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Davos schreef:
    Ik krijg gewoon het gevoel dat ik nooit iemand ga vinden. Wat is er mis met mij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I love my best friend.


    kindness is never a burden.

    hoe krijg ik het voorelkaar om perongeluk een abo te nemen op een topic ugh xd

    Oh hee nieuws aan de deur. Wat leuk. MIJN HOOFD KOMT NIET OP TV DOEI.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik moet nog steeds douchen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Woah nice. Ruzie met mijn moeder om pokemon go. Yeah! Fucking fuck nice man! whooh *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil niet eens meer met (andere) mensen vergeleken worden. Ik schaam me kapot voor ze.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Knap dat mensen kunnen speculeren wat er aan de hand is terwijl ze de hele situatie niet eens kennen of überhaupt kunnen kennen.

    Pokémon Go is nog niet eens officieel uit in Nederland, of ik heb nu al een mega meningsverschil met sommige familieleden omdat ze bang zijn dat het mijn leven zal beïnvloeden of omdat het kinderachtig zou zijn. Zucht...:W

    Misschien moet ik het spel maar verwijderen en mezelf weer terugtrekken achter mijn laptop, want zo is het ook niet leuk meer en beleef ik er geen plezier aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De enige reden dat ik Pokémon Go nog niet speel is omdat ik niet wil dat jan en alleman mijn privacy nog meer kan schenden en ik hen praktisch vertel waar ik overdag zoal uithang. Voor de rest vind ik dat iedereen eens mag stoppen erop te neuten en dat iedereen voor zichzelf mag beslissen hoe "gevaarlijk" het is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    De enige reden dat ik Pokémon Go nog niet speel is omdat ik niet wil dat jan en alleman mijn privacy nog meer kan schenden en ik hen praktisch vertel waar ik overdag zoal uithang. Voor de rest vind ik dat iedereen eens mag stoppen erop te neuten en dat iedereen voor zichzelf mag beslissen hoe "gevaarlijk" het is.


    Die laatste zin ben ik het mee eens. Ik word ZAT van de gezeik dat het gevaarlijk is. De zin is er gewoon bijna vanaf. Het is niet eens leuk meer..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.