• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Luidruchtig kind in de metro :c En het is ook nog eens precies achter me :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nythe schreef:
    Troll spotted?

    // Jaren 90 chokers zijn zo cool. Maar als je die draagt gaat iedereen denken dat je een slet of sub bent..

    Oeh waar is de troll?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Negeer ze? Dat is het enige dat werkt. Gewoon op je mobiel blijven kijken.

    Ik heb het nu over het algemeen. Dat werkt niet echt bij mij, want op de een of andere reden moeten ze me altijd aanraken voor aandacht.

    @ Squirrel: Dat mag ik wel doen, maar niet schelden? :w


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Oeh waar is de troll?

    Ik dacht een nieuwe user, maar het was vals alarm. (:

    Nythe schreef:
    Troll spotted?

    // Jaren 90 chokers zijn zo cool. Maar als je die draagt gaat iedereen denken dat je een slet of sub bent..


    What, alleen waar jij woont denk ik. Ik draag ze altijd, haha. Ik zie zoveel mensen ermee.

    Aravis schreef:
    (...)

    Wordt dat echt gedaan? Nog nooit gehoord, haha. Maar jammer, want nu ga ik me niet alleen moeten bezighouden met mensen op te voeden over heten/noemen, maar komt dit er ook nog eens bij. Het leven is hard.


    Helaas wel. ;c


    Your make-up is terrible

    Bruh ik wil echt graag treinkaartjes kopen, maar ik ben bang dat die afspraken ook weer gecanceld worden, net als de vorige twee. Het geld groeit me niet op de rug enzo.:|


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik haat het als mensen negatief doen over Pokémon GO. Ik vraag er niet om dat mensen negatieve dingen op mijn facebook zetten (mijn pagina) en mij taggen in dingen van het spel, waar mensen ongelukken krijgen. Dat BOEIT ME NIET. Moeten ze maar OPLETTEN. Damn. Stop met mij te taggen en die negatieve berichten te plaatsen dat het 'gevaarlijk' is, want ik verwijder je van mijn facebook zonder pardon (A)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 15:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jezus, overdrijven is ook een vak. Je zegt het wel zo makkelijk, maar er zelf iets aan doen, ho maar.


    Deep inside, I've never felt alive

    Lol, dat kind heeft me ook nog verwijderd van Facebook. Nou, hoef ik het niet te doen ^^
    Sommige mensen ben je liever kwijt dan rijk.

    Ugh, ik word gek van mensen die mensen die pokémon zoeken zielig en kinderachtig gaan noemen. Dat jij zulke dingen zegt maakt jou zielig en kinderachtig, laat mensen lekker in hun waarde en laat ze pokémon vangen als ze dat willen. Damn. Fuckers.

    // Waar blijft het nieuwe topic eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 16:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RuPaul for president, yeeeuy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nieuw topic ? (no_chears)

    Kwam net tevoorschijn ;3

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 16:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fijn dat ESO ineens randomly crasht. Zat ik echt op te wachten. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wampus schreef:
    (...)
    Ik heb het nu over het algemeen. Dat werkt niet echt bij mij, want op de een of andere reden moeten ze me altijd aanraken voor aandacht.

    @ Squirrel: Dat mag ik wel doen, maar niet schelden? :w


    bij klootzakken en asshats van de allereerste plank mag alles, squirrel.


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    bij klootzakken en asshats van de allereerste plank mag alles, squirrel.

    Wat ben je toch sweet. You're the sweetest squirrel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zin om terug te posten, maar ik heb ook zin om te tekenen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.