• •       G a m e      O f      T h r o n e s      •      A      N e w      B e g i n n i n g      •


    Na een enorme strijd die het land voerde jaren geleden, is het land herrezen uit zijn oude vervallen bestaan en is er nieuw leven opgebouwd. Een nieuwe generatie neemt het over van de oude en er zijn nu tijdelijke vredes contracten onderling getekend, om een groter gevaar tegen te gaan. Een nieuwe kracht aankomt achter de Muur vandaan. Niemand weet wat voor kracht dit is of wie het is. Er komen alleen vage berichten van de Muur met mensen die plotseling verdwijnen en terug komen met geen enkele herinnering van de twee maanden dat ze weg zijn geweest. Niemand weet wat hier echt aan de hand is en vele ruzies ontstaan tussen de families. Niemand wordt het met elkaar eens of ze wel of niet wat moeten doen. De familie op de Iron Throne, de familie Lannister, houdt zich verdacht op de achtergrond en laat weinig van zich horen als de andere families naar antwoord vragen. De andere families besluiten in opstand te komen en een nieuw proces van het kiezen van een koning/ koningin begint. Wie komt er nu op de Iron Throne? Heeft de familie Lannister misschien iets te maken met de verdwijningen bij de Muur?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MT c:

    Maar ja, ik denk dat ik haar wel een beetje gemeen laat hebben met Ramsay, maar niet geheel fucked up :'D


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    MT c:

    Maar ja, ik denk dat ik haar wel een beetje gemeen laat hebben met Ramsay, maar niet geheel fucked up :'D


    hehe foutje in de titel thought T-T zie het nu pas

    heheh fair enough XD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    hehe foutje in de titel thought T-T zie het nu pas

    heheh fair enough XD


    whooops


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    whooops


    Mehhhh now i need to remake it T-T


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MT. Is het goed als mijn personage de dochter van Daenerys is?

    @HarleyQuinnx: Meld het anders even bij een mod, die willen het foutje vast wel verbeteren c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ^ Dat dus, c:

    FC: Daria Sidorchuk
    for now, wordt misschien veranderd, hehe.


    how dare you speak of grace

    Mismagius schreef:
    MT. Is het goed als mijn personage de dochter van Daenerys is?

    @HarleyQuinnx: Meld het anders even bij een mod, die willen het foutje vast wel verbeteren c:


    Tuurlijk!!

    Hmm goed idee idd (: thanks !


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Shireen schreef:
    ^ Dat dus, c:

    FC: Daria Sidorchuk
    for now, wordt misschien veranderd, hehe.


    hehe i know the struggles X"D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mhm, mijn personage heeft natuurlijk ook een vader nodig. Eh, help? :'D Of ik vermeld haar vader gewoon niet, ook een optie hehe.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    Mhm, mijn personage heeft natuurlijk ook een vader nodig. Eh, help? :'D Of ik vermeld haar vader gewoon niet, ook een optie hehe.


    Dat kan ook (;
    ik bedoel, heb ik ook met mijn kind gedaan (rl) aangezien hij er niets mee te maken wilde hebben >.<
    (wow voor het eerst dat ik het erover heb hiero... spoiler!)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mismagius schreef:
    Mhm, mijn personage heeft natuurlijk ook een vader nodig. Eh, help? :'D Of ik vermeld haar vader gewoon niet, ook een optie hehe.


    Khal Drogo omg dat zou best epic zijn :'D


    how dare you speak of grace

    Mijn topics.
    Ik denk dat mijn karakter dan de zus of jonger zusje van Katherin is? Alleen ben ik dan ook half Tyrell/half Lannister of kan ik ook gewoon een incestkind maken tussen Myrcella en Tommen?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 16:42 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nairn schreef:
    Mijn topics.
    Ik denk dat mijn karakter dan de zus of jonger zusje van Katherin is? Alleen ben ik dan ook half Tyrell/half Lannister of kan ik ook gewoon een incestkind maken tussen Myrcella en Tommen?


    Hahahahahah een incestkind XD aah sorry dat klonk echt even heel random en grappig maarja alles kan :'D


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Khal Drogo omg dat zou best epic zijn :'D


    OML ALMOST CRYING WHEN SEEING THAT NAME Y-Y


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Nairn schreef:
    Mijn topics.
    Ik denk dat mijn karakter dan de zus of jonger zusje van Katherin is? Alleen ben ik dan ook half Tyrell/half Lannister of kan ik ook gewoon een incestkind maken tussen Myrcella en Tommen?


    Uh ja dat denk ik wel. Halfzussen denk ik?
    Oh lord enorme plot twist hiero!!!!
    Just do whatever ya like o.o


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †