• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nope, morgen weer werken. Dan maar weer optijd mijn bed in. Ik ben zo verdomd moe


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I need love. Love and happyness please.

    Nog nooit zo veel zin gehad in een hele dag niks doen op een festival.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben echt even helemaal verliefd op m'n cosplay outfit doh. Nu alleen nog wachten op m'n pruik.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Natuurlijk, dat kan er ook nog wel bij...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Kan je NIET zo uitgebreidt over je buik wrijven als ik het kan zien? En kan je ook meteen alles wat met zwangerschappen te maken hebben niet als gespreksonderwerp gebruiken als ik het kan horen? Ik wil er niets over weten. Bedankt.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 20:29 ]

    Huilen dit :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik word echt helemaal ziek van jou xd

    Nope. Nopenopenope.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Aka een foto gepost door één van mijn favoriete zangers en voorbeelden. I might want to look for new rolemodels :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil stiekem mijn nieuwe cosplay met Quizlet delen maar aan de andere kant wil ik eerst m'n pruik hebben. Struggles :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat een kuteinde, Blah.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Verjaardagscadeau's zoeken is moeilijker dan het lijkt..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    In mind: Lord mercy hij is online ik moet hem echt een bericht sturen want anders komt het er nooit van en breek ik mezelf weer af van binnen

    Reality: Nope nope nope


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Downplay schreef:
    In mind: Lord mercy hij is online ik moet hem echt een bericht sturen want anders komt het er nooit van en breek ik mezelf weer af van binnen

    Reality: Nope nope nope

    This was so me tho. Ik was echt awkward en scared. Ik zou zeggen: waag de gok, maar ik weet hoe lastig het is dus ik wens je sowieso heel veel succes, wat je keuze ook is x.


    — Inner peace, it's hard to find. —