• Hi!

    Ik heb laatst (30 dagen terug ofzow) een My Little Pony besteld op AlieXpress. Dat is een Chinese webwinkel. Nou, ding is aangekomen in Nederland. Krijg ik een brief van PostNL dat ie bij de douane ligt. Wat er in die brief stond weet ik niet meer, want mijn moeder heeft hem al ingevuld voor mij. Moet ik nu extra gaan betalen ofzow? De pony was 7 euro en het verzenden is gratis.

    Het kan zijn dat je import kosten moet betalen js. Hoe het precies zit, weet ik alleen niet meer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als het uit China komt en bij de douane ligt is de kans groot dat je importkosten moet betalen. Ik weet zelf niet hoe het precies werkt, ik bestel niet vaak uit het buitenland.


    Seasons will change, but I shall remain

    Dat is raar, tot 22 euro hoef je geen kosten te betalen. Nogal lullig van je moeder dat ze het je niet heeft laten lezen.


    Your make-up is terrible

    Vraag aan je moeder wat erin stond, want het klinkt alsof je moet gaan betalen, maar dat is best vreemd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou het even aan je moeder vragen wat er precies in de brief stond. Het is wel raar als je inklaringskosten hebt voor onder de 22 euro. Normaal zou je dan een brief krijgen van postnl dat je pakket klaar ligt bij een postnl punt (dat was bij mijn zus zo).


    Seasons will change, but I shall remain

    Edit: ik heb het gevraagd, en nu weet ik waarom het moet. Ze heeft ook nog heelys (van die schoenen met wieltjes) bestelt. En die waren iets van 23(?) euro. Ach ja, nu zijn de kosten in elk geval niet voor mij.. :Y)

    En die schoenen zijn voor mijn zusje.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 14:58 ]

    Oja, ze heeft het me niet laten lezen omdat de schoenen voor mijn zusje een verjaardags kado is.
    Dat deed ze omdat ik niks geheim kan houden en het anders toch zou vertellen :X

    Belangrijker is: waarom lag die pony uberhaupt bij de duane!? x')


    I can't stop 'til the whole world knows my name