• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nythe schreef:
    (...)
    What? Omg XD
    Dan wil ze dat beestje graag kwijt. Hopelijk is ze hem ook snel kwijt aan een goed baasje.


    Ja echt eh. En ze zeikt ook al dat mijn vriend geen eigen wil heeft, omdat hij mij verdedigd in de discussie. Ik heb dus gezegd dat ik hoop dat ze vriendelijker is voor haar katten dan voor ons :W


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Ja echt eh. En ze zeikt ook al dat mijn vriend geen eigen wil heeft, omdat hij mij verdedigd in de discussie. Ik heb dus gezegd dat ik hoop dat ze vriendelijker is voor haar katten dan voor ons :W

    Whaha, epic (:
    You girl, are a hero (joehoe)

    Nythe schreef:
    (...)
    Whaha, epic (:
    You girl, are a hero (joehoe)


    En nu gaat ze waarschijnlijk haar bericht willen verwijderen, maar ik heb screenshots en ik heb de admin al op de hoogte gesteld van de situatie :W


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    En nu gaat ze waarschijnlijk haar bericht willen verwijderen, maar ik heb screenshots en ik heb de admin al op de hoogte gesteld van de situatie :W

    Goed bezig (: Altijd screenshots nemen. Die zijn je beste vriend ^^

    Nythe schreef:
    (...)
    Goed bezig (: Altijd screenshots nemen. Die zijn je beste vriend ^^


    Nja, niet als het beheer haar vrienden zijn. Tijd voor een andere groep, I guess.


    26 - 02 - '16

    Oh man, ik ben verslaafd aan chocola en zelfhaat.


    Your make-up is terrible

    Oh my god. Aansteller. Stop.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Nja, niet als het beheer haar vrienden zijn. Tijd voor een andere groep, I guess.

    Wut, wauw. Sucks.
    Dan kan je inderdaad beter een andere zoeken (:

    Hoe spreek je in vredesnaam een van je ouders erop aan dat je je zorgen maakt over hoeveel ze eet als ze alleen thuis is terwijl ze de rest van de tijd zo hard haar best doet om af te vallen?

    Bonuspunten voor een manier die duidelijk maakt dat je haar niet veroordeelt, maar dat je ook niet al het eten op je kamer kunt verstoppen om te zorgen dat het niet verdwijnt. Extra bonuspunten voor een zijweg waarin je haar vraagt of ze zich herkent in meer tekenen van depressie, liefst zonder dat ze zich te erg geneert of opgezadeld wordt met een schuldgevoel omdat zo duidelijk wordt dat je hier toch wel een beetje bang voor bent, zeker gezien haar verdere levensstijl.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nythe schreef:
    (...)
    Wut, wauw. Sucks.
    Dan kan je inderdaad beter een andere zoeken (:


    Yup. Ze kan dus ongelimiteerd mensen blijven beledigen en de grond intrappen, zonder dat ze daar ooit voor op hoeft te draaien.


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Yup. Ze kan dus ongelimiteerd mensen blijven beledigen en de grond intrappen, zonder dat ze daar ooit voor op hoeft te draaien.

    Zo leuk dat Facebook. Zou je niet mensen kunnen rapporteren naar FB zelf?

    // Ik wil masterchef blijven kijken maar ben moe..

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 0:37 ]

    GOdtering kut gedachten can yall like,,,, not crash? it is a possibility u kno,,,


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik durf niets meer in de spotlight te zetten.


    // Lekkere site is kijk.nl. Eerst kan je geen account maken door een fout die ze je niet vertellen, dan zie je 10 mails met account activatie in je inbox en klik je op één. Kan je niet inloggen en vraag je een wachtwoord reset aan en daarna verander je je wachtwoord en krijg je de melding dat de link ongeldig of verlopen is terwijl je nog geen minuut ervoor de reset aanvroeg.

    Oh, en als je de video te lang op pauze laat speelt hij niet meer verder.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 0:51 ]

    Square schreef:
    Hoe spreek je in vredesnaam een van je ouders erop aan dat je je zorgen maakt over hoeveel ze eet als ze alleen thuis is terwijl ze de rest van de tijd zo hard haar best doet om af te vallen?

    Bonuspunten voor een manier die duidelijk maakt dat je haar niet veroordeelt, maar dat je ook niet al het eten op je kamer kunt verstoppen om te zorgen dat het niet verdwijnt. Extra bonuspunten voor een zijweg waarin je haar vraagt of ze zich herkent in meer tekenen van depressie, liefst zonder dat ze zich te erg geneert of opgezadeld wordt met een schuldgevoel omdat zo duidelijk wordt dat je hier toch wel een beetje bang voor bent, zeker gezien haar verdere levensstijl.

    Ik zou het niet weten, want ik geloof dat ik dit gesprek al zo'n tachtig keer (onsuccesvol) heb gehad met mijn eigen moeder, maar damn, dat is een behoorlijk afschuwelijke situatie om in te zitten. Heel veel supportknuffels, in ieder geval, zowel voor jou als voorgenoemde ouder.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Is dit een actual thing voor mij? Me paniekaanvallerig voelen als mijn gedachten teveel worden, ook als het literally alleen het deuntje van Toxic en andere casual gedachten is? Nou. Oké dan. Nice.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.