• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Daveed schreef:
    Female armour in games is the saddest and stupidest thing ever. Like, how would a metal bikini protect me in a battle?


    Valt tegenwoordig best mee hoor. Je kunt zelf in de meeste spellen een keuze maken of je in een 'metalen bikini' strijdt of dat je een iets 'mannelijker' armour aantrekt. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    WIFI CAFE.
    Was leuk geweest als ik nu de uitslag had gekregen :Y)

    Amongst the stars we are just the specks of dust blown in by the wind and turned to rust.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom mag je kindermenu's tot een bepaalde leeftijd? Ik kan geen hele souvlaki schotel op..

    Ik heb meer spierpijn dandat ik spieren heb, jemig...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nythe schreef:
    Waarom mag je kindermenu's tot een bepaalde leeftijd? Ik kan geen hele souvlaki schotel op..

    Omg, dat had ik in België in Walibi. Ik was niet zo lekker en vond het zonde om een gewoon menu te nemen, dus ik wilde een kindermenu. Nou, zei dat mens serieus; "Dat is tot 12 jaar, je moet een gewoon menu nemen." Ik heb mijn pas in mijn zak teruggestopt en ben boos weggelopen. Hoe dom... Er zijn ook menen die niet veel kunnen eten en dus verplicht meer geld moeten betalen voor een gewoon menu. Sorry, maar dat is achterlijk, gelukkig is het op veel plekken in Nederland niet het geval. Hier kan je wel gewoon kindermenu's bestellen. In elk geval, in mijn omgeving.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 18:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Net zoals je ook een Happy Meal kan bestellen op elke leeftijd!


    Your make-up is terrible

    Nythe schreef:
    Waarom mag je kindermenu's tot een bepaalde leeftijd? Ik kan geen hele souvlaki schotel op..


    Haha, vraag ik me ook af. Ik laat meestal de helft liggen, en laat soms iemand anders bestellen... In zo'n restaurant waar je zelf moet bestellen aan de balie lukt het soms nog hoor ;)

    Ik kan gelukkig veel eten :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Omg, dat had ik in België in Walibi. Ik was niet zo lekker en vond het zonde om een gewoon menu te nemen, dus ik wilde een kindermenu. Nou, zei dat mens serieus; "Dat is tot 12 jaar, je moet een gewoon menu nemen." Ik heb mijn pas in mijn zak teruggestopt en ben boos weggelopen. Hoe dom... Er zijn ook menen die niet veel kunnen eten en dus verplicht meer geld moeten betalen voor een gewoon menu. Sorry, maar dat is achterlijk, gelukkig is het op veel plekken in Nederland niet het geval. Hier kan je wel gewoon kindermenu's bestellen. In elk geval, in mijn omgeving.

    Ja, dat is te achterlijk voor woorden. Ik kan ook haast niets op in één keer en zit na kipfilet al vol.

    Dit zal de eerste keer in mijn leven zijn dat ik niet teveel Chinees eten gegeten heb en eindig met buikpijn, lol.


    Your make-up is terrible

    He shot his first mate in the hold one day,
    He said "I don't give a damn!
    If I don't kill someone now and then,
    You'll forget who I am!"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sommige mensen zie je echt te vaak voorbij komen


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Je bent altijd iedereens favoriet.


    † Love? I want to sleep.

    Mijn mond valt elke keer weer open als ik hoor hoeveel mensen er toch slecht kunnen zijn. Alsjeblieft, zeg...


    16 - 09 - '17