• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Van die mensen die denken dat werken een sociale aangelegenheid is. Nee, je bent er om te werken, daarom heet het ook zo. Dus stop met de babbeltjes en de praatjes and get back to work. Ik zou graag de privé en werkgelegenheden van elkaar gescheiden willen houden. Ik snap ook niet waarom je dit samen zou willen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb de floooow, maar straks niks meer om voor te schrijven, haha. Het gaat altijd zo!


    Your make-up is terrible

    ik blijf luisteren naar david bowie met heroes en de soundtrack van The Breakfast Club.


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan best op groene appels leven.


    Your make-up is terrible

    Heb ik weer hoor. Ineens dikke griep uit het niks.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Assassin schreef:
    Ik kan best op groene appels leven.


    i love those


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    i love those


    Me toooo.


    Your make-up is terrible

    Ik ben verschrikkelijk. Zit ik hier te janken om een serie waar ik nog niet eens mee klaar ben.
    Ik geloof dat ik mijn neefje meer kwaad dan goed ga doen, wanneer hij er is :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Muh, soms mis ik het wel. :c


    Caution first, always.

    Oh wauw. Ik zit op zo'n pagina waar iemand haar kitten te koop aanbiedt. Er wordt naar de prijs gevraagd, maar dan noemt ze iedereen die dit vraagt een koopjesjager. Dan reageer ik waarom ze die mensen hun vraag niet normaal beantwoord en dan gaat ze me belachelijk lopen maken. Rude.


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    Oh wauw. Ik zit op zo'n pagina waar iemand haar kitten te koop aanbiedt. Er wordt naar de prijs gevraagd, maar dan noemt ze iedereen die dit vraagt een koopjesjager. Dan reageer ik waarom ze die mensen hun vraag niet normaal beantwoord en dan gaat ze me belachelijk lopen maken. Rude.

    How sad :W
    Wat een raar persoon.

    // I wish you were here.

    Stijlloze reclame bovenaan de pagina voor een of ander fake afslankpil. Funny op een site waar dingen rondom gewicht een no go is


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Nythe schreef:
    (...)
    How sad :W
    Wat een raar persoon.

    // I wish you were here.


    Ze zit op een pagina voor schildpadkatten en lapjeskatten en de kat die ze te koop aanbiedt is geen van beide. Dude. :W


    26 - 02 - '16

    You. Stop talking.
    You're getting on my nerves.


    Deep inside, I've never felt alive

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Ze zit op een pagina voor schildpadkatten en lapjeskatten en de kat die ze te koop aanbiedt is geen van beide. Dude. :W

    What? Omg XD
    Dan wil ze dat beestje graag kwijt. Hopelijk is ze hem ook snel kwijt aan een goed baasje.